Jump to content

ASL-Kickoff i Borås 7-9 Februari!


carlsson

Recommended Posts

Då var det snart dags för 2020 års första ASL-event; ASL-Kickoff i Borås den 7-9 Februari!

 

Som vanligt kör vi avslappnad och trevlig stämning. Hitta gärna motspelare i förtid, annars så kommer vi använda föreningens whiteboard till att anteckna lediga spelare.

För mer info och anmälan, se http://aslsweden.com/asl-kickoff.html

Välkommen! smile.png

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Jag ska förhandla med frugan så kanske jag drar i väg en sen anmälan i kväll om det är ok? Jag sover på hotell och har med egna grejor i sådanfall. Blev så jäkla sugen.

 

Klart det är okej! smile.png

Köper inte maten förrän på fredag, så man kan säga att deadline för anmälan är nu på fredag kl 12.

 

Japp, ska bli väldigt skönt att komma bort från verkligheten en helg. Bara rulla tärningar och dricka en eller annan öl – precis vad min trötta vintersjäl behöver!

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Tackar mina (Triple-A) motståndare Andreas, Anders, Anders, Andreas för att de slog väldigt dåligt! tongue.png

5 Boxcars och dubbla 6exor på repair MA, samt en avslutande misslyckad CC i odds favör 4-1 gör ju att det är lekande lätt.... laugh.png

 

Tack också till Lars-Robert som hjälpte till att styra och mästra det mesta av Zombies kl 04:30 i Zombie-ASL (jag hade problem att ens syna brädet under senare delen av scenariot. wink.png

Så summa summarum lämnade jag Borås med 4-0 blink.png för den långa färden hem - det hjälpte ju! biggrin.png

 

SOM vanligt, mkt trevligt att besöka Armageddon.... /Ola

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Hej!

Jag kommer ca 18:00 på fredagen. Spelar gärna "Dogs Of War" tre-spelar scenario om ngn är med på det! :)

Annars spelar jag gärna ngt ASO-scenario om ngn behöver träning! Eller förslag...

OBS EJ PTO! ;)

 

TROJAN - jag skulle gärna vilja köpa ett snyggt tärningstorn...

Har ett torn reserverat åt dig, tills vi träffas nästa gång.
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...