CTABKA Posted January 17 Report Share Posted January 17 Välkommen till den nionde ASL turneringen som hålls på Rimforsa Strand Hotell vid sjön Åsunden. Adress: Fredrika Bremers Allé 2 Stora konferanssalen är bokad. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
carlsson Posted January 17 Report Share Posted January 17 Från Borås kommer Andreas Carlsson med Trojan Games! 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
CTABKA Posted January 17 Author Report Share Posted January 17 Turneringen, Fredag 19/5 till söndag 21/5 • Enkelrum 3175:- (något billigare om man delar). Incheckning kl 14:00 Tillgång till kaffe/te under hela vistelsen. Största Konferensrum (Åsunden) bokat från fredag 15:00 till söndag 15:00. Fredag Fredagsgryta serveras i matsal, därefter dessert i teköket Lördag Frukost Kaffe/te och småkaka Lunch varmrätt 3-rätters middag med kaffe/te Söndag Frukost Dagens lunch med sallad, smör, bröd, lättöl/vatten, frukt samt sötsak till kaffet AnmälanAnmälningsavgift 250 kr och som tidigare med - namn, adress, telefon. Anmälan görs ifrån din e-post till min melkerfalk@hotmail.comRegler Jag har reserverat 12 rum på Rimforsa Strand och sköter bokning, avbokning och merparten av kommunikation med hotellet. Du ansvarar själv för alla kostnader rörande din bokning. Helt kostnadsfri avbokning fem dagar före ankomst. Fyra till en dag före ankomst debiteras kostnaden för login, men inte mat. Avbokning samma dag som ankomst debiteras med 100%. Rummet är reserverat för ankomst senast kl. 18.00 då maten serveras. Räknar du med att komma senare, måste du meddela hotellet på förhand eller mig om du vet det i god tid innan. Rimforsa har ingen nattöppen reception. Om vi blir udda antal anmälningar, så kan man möjligen bli satt på reservplats, vi räknar med 8-12 deltagare, kommer avboka överflödiga rum mars månad. Vänlig hälsning Melvin Falk 0734021317, melkerfalk@hotmail.com 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peyre Posted January 18 Report Share Posted January 18 Kommer 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts