Klas Malmström Posted November 6, 2015 Report Posted November 6, 2015 Nya utgåva av Yanks finns nu för pre-order. http://www.multimanpublishing.com/tabid/59/ProductID/319/Default.aspx
Klas Malmström Posted November 6, 2015 Author Report Posted November 6, 2015 Ja, frakten från USA har varit svindyr en längre tid. Men man kan säkert köpa den från t.ex.http://www.worldofboardgames.com/ vad det lider.
B-E Karlsson Posted November 6, 2015 Report Posted November 6, 2015 Jag väntar till det kommer till WoB eller Alphaspel. Frakten är ju nästan lika dyrt som modulen. Sedan åker jag garanterat på tullen.
B-E Karlsson Posted November 6, 2015 Report Posted November 6, 2015 Jag väntar till det kommer till WoB eller Alphaspel. Frakten är ju nästan lika dyrt som modulen. Sedan åker jag garanterat på tullen.
B-E Karlsson Posted November 6, 2015 Report Posted November 6, 2015 Hade hoppats på att det skulle vara med någon kampanj också. Om inte en ny så kanske en av de redan existerande exempelvis Singling.
carlsson Posted November 10, 2015 Report Posted November 10, 2015 Nu ligger Yanks Second Edition uppe på Trojan Games också. Vi har tyvärr ingen möjlighet att erbjuda ett pre-orderpris, men alla som förbeställer får gratis frakt!
herblindi Posted August 10, 2016 Report Posted August 10, 2016 Hej, nån som vet hur preorder på MMP funkar nuförtiden? Jag har förbeställt Yanks men mitt kort är ej draget vad jag vet. Många på sociala medier visar nu upp sitt Yanks. Bör jag bli orolig och kontakta dem kanske?http://www.krigsspel.se/forum/Themes/default/images/icons/modify_inline.gif
Klas Malmström Posted August 10, 2016 Author Report Posted August 10, 2016 Senast jag läste så hade dom endast skeppat ut ca 40%, så om du inte beställde tidigt när det kom upp på pre-order skulle inte jag oroa mig.
carlsson Posted August 10, 2016 Report Posted August 10, 2016 De brukar ta 2-8 veckor på sig att få allt utskickat, och återförsäljarna får sist. De har inte skickat ordern från Trojan Games än (vi har lagt 20 st preorders). Med det sagt så ska du se att MMP säkert skickar din när som helst.
herblindi Posted August 11, 2016 Report Posted August 11, 2016 De brukar ta 2-8 veckor på sig att få allt utskickat, och återförsäljarna får sist. De har inte skickat ordern från Trojan Games än (vi har lagt 20 st preorders). Med det sagt så ska du se att MMP säkert skickar din när som helst. Så jag kan istället beställa från er på Trojan och avbeställa min preorder från MMP? Går det bra? Går jag bara in på er hemsida och beställer då eller?
carlsson Posted August 11, 2016 Report Posted August 11, 2016 Du är välkommen att lägga en order på trojangames.se. Annars mailar du order@trojangames.se.Fri frakt kommer automatiskt så länge det rör sig om Yanks#2. Dubbelkolla dock med MMP, annars får du ju två ex. 1
Wes Posted August 11, 2016 Report Posted August 11, 2016 Kommer det ut nya fordon och kanoner med den?
carlsson Posted August 11, 2016 Report Posted August 11, 2016 Kommer det ut nya fordon och kanoner med den? Det vet Klas bäst, men det skulle förvåna mig om det inte kom med en Tesla Model S.
Klas Malmström Posted August 11, 2016 Author Report Posted August 11, 2016 Det finns med två stycken fordon som inte fanns med i Yanks 1. LVT2(m) - från Tarawa.M4 hst - ursprungligen från KGP II (tror jag).
Peyre Posted August 13, 2016 Report Posted August 13, 2016 (edited) Det har inte ens dragits pengar från mitt konto??Någon som fått sitt ex? Edited August 13, 2016 by Peyre
carlsson Posted September 23, 2016 Report Posted September 23, 2016 Yanks Second Edition har nu kommit till Trojan! Skickas till alla förhandsbeställningar i helgen, så de borde anlända i början på nästa vecka. Fick dock bara 15 ex (hade beställt 20), så jag kommer bara ha 2 på lager. *** Nu tar vi även Swish! *** 2
Megaloman Posted September 27, 2016 Report Posted September 27, 2016 Nu har jag packat upp mitt ex! Det känns... rätt udda att det äntligen är här. Men såklart skitkul att få tillgång till alla komponenter och scenarion! 1
Jerry Posted September 28, 2016 Report Posted September 28, 2016 Olivgröna på riktigt eller grodgröna som dom gamla ?
Klas Malmström Posted September 28, 2016 Author Report Posted September 28, 2016 Olivgröna på riktigt eller grodgröna som dom gamla ?Olivgröna är dom inte, men det tror jag aldrig varit avsikten heller.
Megaloman Posted September 28, 2016 Report Posted September 28, 2016 Olivgröna på riktigt eller grodgröna som dom gamla ? Trevligare nyans än på VASL åtminstone. Ljusgröna.
Jerry Posted September 28, 2016 Report Posted September 28, 2016 läste på nåt forum att killen gillade den nya färgen "olive drab"
AndreasI Posted September 29, 2016 Report Posted September 29, 2016 Nu är jag inte särskilt insatt i tredjepartsmoduler men jag tror jag såg någon bild på att Critical Hit har släppt något med olivgröna amerikanare i men mer än så har jag inte koll på. Kan vara dom som avses.
Recommended Posts