carlsson Posted October 10, 2005 Report Share Posted October 10, 2005 Ikväll måndag 10/10 2005 uppgraderar vi forumet. Det kan innebära att åtkomsten inte är 100% under kvällen! Link to comment Share on other sites More sharing options...
carlsson Posted October 10, 2005 Author Report Share Posted October 10, 2005 Uppdateringen klar! Säg till om det inte fungerar som det ska! Hmm.... Har hittat några småfel på diverse knappar etc. Vi får leva med engelska knappar en stund. Avatarerna verkar inte fungera heller. Link to comment Share on other sites More sharing options...
carlsson Posted October 10, 2005 Author Report Share Posted October 10, 2005 Kan starkt rekommendera inställningen "My Controls > Board Settings > Post Options > Select Rich Text Editor"! Med denna vald kan markera text och trycka på Bold, Italic, eller vad du nu vill ha. Precis som i en riktig textredigerare mao! Detta fungerar dock inte med alla browsers än (som t ex Safari) men på många (som t ex Firefox). Tjopp! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Doomfarer Posted October 11, 2005 Report Share Posted October 11, 2005 Kan starkt rekommendera inställningen "My Controls > Board Settings > Post Options > Select Rich Text Editor"!Med denna vald kan markera text och trycka på Bold, Italic, eller vad du nu vill ha. Precis som i en riktig textredigerare mao! Detta fungerar dock inte med alla browsers än (som t ex Safari) men på många (som t ex Firefox). Tjopp! Verkar funka bra och nya editorn är klart cool. Tror att ens avatar funkar om man lägger till den igen, testade preics så om jag har en avatar nu så funkade det. Link to comment Share on other sites More sharing options...
pmanlig Posted October 11, 2005 Report Share Posted October 11, 2005 Tror att ens avatar funkar om man lägger till den igen, testade preics så om jag har en avatar nu så funkade det. Hoppas att Andreas kan hitta på de gamla bilderna om det är det som är felet! Annars får jag klippa & klistra lite igen... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Brain Posted October 11, 2005 Report Share Posted October 11, 2005 Hoppas att Andreas kan hitta på de gamla bilderna om det är det som är felet! Annars får jag klippa & klistra lite igen... Eller oxå är detta ett naturöigt tillfälle att byta Avatar Link to comment Share on other sites More sharing options...
carlsson Posted October 12, 2005 Author Report Share Posted October 12, 2005 Jag har fört tillbaka avatarerna och det verkar som det fungerar nu. Var tvungen tömma browserns Cache dock. Dvs, både nya och gamla Avatarer ligger på plats nu! Link to comment Share on other sites More sharing options...
pmanlig Posted October 12, 2005 Report Share Posted October 12, 2005 Dvs, både nya och gamla Avatarer ligger på plats nu!Danke! Link to comment Share on other sites More sharing options...
carlsson Posted October 12, 2005 Author Report Share Posted October 12, 2005 Hmm... Det verkar finnas nån form av problem med avatarerna. Jag har nu lyckats slå på alla som jag hittade, men stämmer det verkligen att vare sig Fänrik Ståhl eller Mattias Rönnblom inte hade någon avatar? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mattias Rönnblom Posted October 12, 2005 Report Share Posted October 12, 2005 Jag vet inte ens vad en avatar är för något. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ON TOP ASL Posted October 13, 2005 Report Share Posted October 13, 2005 Jag vet inte ens vad en avatar är för något.Då har du nog heller ingen Snygg bild va!!!!!!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
pmanlig Posted October 13, 2005 Report Share Posted October 13, 2005 Jag vet inte ens vad en avatar är för något.En avatar är den bild som visas till vänster brevid ditt inlägg, som t.ex. min Tiger-vagn och Olas censurerade ASL-symbol. Du kan lägga upp en sådan genom att gå in i kontrollpanelen (My Controls). Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fk Ståhl Posted October 13, 2005 Report Share Posted October 13, 2005 (edited) stämmer det verkligen att vare sig Fänrik Ståhl eller Mattias Rönnblom inte hade någon avatar? Nej, jag har en labrador. Matts Edited October 13, 2005 by Fk Ståhl Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maglica Posted October 14, 2005 Report Share Posted October 14, 2005 Nej, jag har en labrador. Matts I så fall är han genomskinlig. /Robert Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maglica Posted October 16, 2005 Report Share Posted October 16, 2005 Andreas,jag har försökt lägga till ett lördagens ASL-spel i kalendern, men det verkar inte bita. Kan du vara vänlig och kolla upp vad som falerat. Tackar! /Robert Link to comment Share on other sites More sharing options...
carlsson Posted October 16, 2005 Author Report Share Posted October 16, 2005 Andreas,jag har försökt lägga till ett lördagens ASL-spel i kalendern, men det verkar inte bita. Kan du vara vänlig och kolla upp vad som falerat. Tackar! /Robert Det fungerar nog, för det ligger tre Göteborgs-AS-händelser den 22/10... Din browser kanske inte har uppdaterat sig ordentligt? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maglica Posted October 17, 2005 Report Share Posted October 17, 2005 Det fungerar nog, för det ligger tre Göteborgs-AS-händelser den 22/10... Din browser kanske inte har uppdaterat sig ordentligt? Explorer ... Jag kan forfarande inte se dessa. Är det bara jag som inte ser, eller? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Scipio Posted October 17, 2005 Report Share Posted October 17, 2005 Explorer ... Jag kan forfarande inte se dessa. Är det bara jag som inte ser, eller?Syns inget här heller (Opera). Link to comment Share on other sites More sharing options...
carlsson Posted October 17, 2005 Author Report Share Posted October 17, 2005 Jupp, ni har rätt jag har fel. Det har blivit nåt slugt, så jag måste approva händelserna... Fixar detta, det är ju självklart att vår Übercalendermeister Maglica ska klara av detta! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts