ON TOP ASL Posted March 8, 2004 Report Share Posted March 8, 2004 Hej Carlsson!Försökte lägga in datum för ASL OSLO 2004 i kalendern, men för respons att jag måste logga in? Är det bara du som kan editera kalendern, i så fall vill du lägga in datum 10 st. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
carlsson Posted March 8, 2004 Report Share Posted March 8, 2004 Be Robert göra det, han är ansvarig för kalendern! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ON TOP ASL Posted March 8, 2004 Author Report Share Posted March 8, 2004 Be Robert göra det, han är ansvarig för kalendern!OK - Robert dessa datum vill jag att du lägger in.26/3, 23/4, 28/5, 25/6 (preliminärt), 30/7 (preliminärt), 27/8, 24/9, 29/10, 26/11 og 10/12 (preliminärt) "alla spelningar startar kl 18:00" Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maglica Posted March 8, 2004 Report Share Posted March 8, 2004 Fixat! Vet inte om det ser så bra ut dock. Dom andra turneringarna förvinner i mängden av "ASL (Oslo)". Ideér om hur detta kan göras bättre? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ON TOP ASL Posted March 8, 2004 Author Report Share Posted March 8, 2004 Kan du inte bara lägga til en med tooltip på alla datum som är aktuella. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
carlsson Posted March 9, 2004 Report Share Posted March 9, 2004 Tooltip? Alla aktuella? ??? Hur som helst så tycker jag inte att det gör något att det blir många Oslo-aktiviteter. Snart kommer även Armagedon-dagarna med på kalendern, och ju fler ASL-aktiviteter dess bättre...!? Men jag vet inte, ska man bara ha med stora turneringar? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DreadTom Posted March 9, 2004 Report Share Posted March 9, 2004 Det är bra att visa alla öppna turneringar/spelträffar tycker jag. Men det ser lite grötigt ut med så många "Oslo...". Kan man kanske i.st.f. att visa de närmaste 365 dagarna visa den närmaste månaden eller så? Sen är det ju bara att gå till kalendern om man vill ha längre perspektiv. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mattias Posted April 20, 2004 Report Share Posted April 20, 2004 Var hittar man kalendern? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Klas Malmström Posted April 20, 2004 Report Share Posted April 20, 2004 Var hittar man kalendern? Uppe till höger. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ON TOP ASL Posted April 25, 2004 Author Report Share Posted April 25, 2004 Hej Robert! Kan du lägga in ett nytt datum för ASL OSLO 2004!Nästa gång är 14/5, (datumet 25/6 utgår). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maglica Posted April 25, 2004 Report Share Posted April 25, 2004 Fixat! /Robert Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maglica Posted December 28, 2005 Report Share Posted December 28, 2005 Andreas,jag har lite problem med kalendern. Jag har lagt in ASO, men lyckas inte få systemet att första att eventet slutar den 26:e, det vill liksom inte fastna. Dessutom så dyker eventet inte upp i listningen på "startsidan". Alla andra,skicka info om planerade ASL-event i denna tråd så skall jag se till att dessa dyker upp i kalendern. Jag tänker bla på: * Stockholmsturneringen* Friendly Fire* Boråsträffar* Göteborgsträffar* Olas Dalaträff (VikarCon?)* Uppsala? Hälsningar,Robert Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
carlsson Posted December 28, 2005 Report Share Posted December 28, 2005 Kalendergrejen fixad. vet inte varför men satte man slut på den 25:e så gick det bra... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maglica Posted January 2, 2006 Report Share Posted January 2, 2006 Kalendergrejen fixad. vet inte varför men satte man slut på den 25:e så gick det bra... ASO dyker fortfarande inte upp på "Forthcoming Calendar Events within the next 365 days". Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Martin Svärd Posted January 2, 2006 Report Share Posted January 2, 2006 Det verkar vara något skumt med ASO 2006. Den har ju inte ens dykt upp på deras egen hemsida! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Janusz Posted January 2, 2006 Report Share Posted January 2, 2006 Jag hoppas inte ni betalat in pengar i förskott till den "Michael" som sände ut inbjudan. Det var tidernas lättaste blåsning, ju! Lite bara på saker på nätet, som hemsidor ;o)Janusz Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ON TOP ASL Posted January 3, 2006 Author Report Share Posted January 3, 2006 VA!!!!!!!!!!!!!!!? Släng ut Janusz, han kan ju inte få vara kvar i forumet efter det här! (Varför finns det inga arga smileys?) Well, jag fick scenario-listan på mail från Michael, men det är ju besynnerligt att de inte uppdaterat hemsidan ännu. Förra året testspelades väl redan ASO scenarios under julen? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Klas Malmström Posted January 3, 2006 Report Share Posted January 3, 2006 (Varför finns det inga arga smileys?) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Janusz Posted January 3, 2006 Report Share Posted January 3, 2006 Förlåt förlåt, jag ska vara snäll, seriös och tråkig i firtsättningen!!! Och träna åp att använda Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maglica Posted January 3, 2006 Report Share Posted January 3, 2006 Förlåt förlåt, jag ska vara snäll, seriös och tråkig i firtsättningen!!! Och träna åp att använda Hur vore det att träna på stavningen? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Janusz Posted January 3, 2006 Report Share Posted January 3, 2006 Ska inte moderna datorer fixa stavningen åt mig?Janusz Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Scipio Posted January 4, 2006 Report Share Posted January 4, 2006 Ska inte moderna datorer fixa stavningen åt mig?Jo men det finns en gräns för vad tekniken klarar idag... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maglica Posted January 16, 2006 Report Share Posted January 16, 2006 Andreas,eventen i kalendern dyker fortfarande inte upp på startsidan under "forthcoming events". Kan du göra något åt detta? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
carlsson Posted January 17, 2006 Report Share Posted January 17, 2006 Det har kommit några uppdateringar sen sist, kommer lägga in dom när som helst och hoppas att problem som dessa löser sig i och med det! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maglica Posted February 14, 2006 Report Share Posted February 14, 2006 Det har kommit några uppdateringar sen sist, kommer lägga in dom när som helst och hoppas att problem som dessa löser sig i och med det! Andreas,jag noterar att ASO dyker upp på förstasidan nu, men inte GothCon. Kan du vara vänlig och kolla upp varför så skall jag se till att lägga upp övriga event senare. Skillnaden verkar vara att du lagt upp den ena och jag den andra, men det kan finnas mer. Mvh Robert Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maglica Posted March 15, 2006 Report Share Posted March 15, 2006 Andreas,problemet verkar vara events som löper över flera dagar, dom dyker inte upp i listan.Ger det dig en idé om var problemet kan vara? Dessutom verkar jag sakna rätt att radera events. Kan du fixa det? /Robert Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ON TOP ASL Posted March 22, 2006 Author Report Share Posted March 22, 2006 Robert kan du lägga in:VASL Sweden FC #1 till start 1 Apriloch VASL Sweden FC #2 till start 1 Oktober Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
carlsson Posted March 24, 2006 Report Share Posted March 24, 2006 Robban, fick du mitt mail? Fungerar kalendern för kalendermeistern nu? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maglica Posted March 26, 2006 Report Share Posted March 26, 2006 Robban, fick du mitt mail? Fungerar kalendern för kalendermeistern nu? Jag fick ditt mejl, men jag har inte märkt någon skillnad, se mitt inlägg ovan. Hls,RM Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts