Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation since 09/29/21 in Posts

  1. Tack till Andreas, Armageddon och Boråsgänget som återigen gör detta till ett fantastiskt event. Jag tror inte riktigt arbetet till Andreas som fixar med Turneringar, WEB-forum sida och dessutom ASL Brädspelsbutik uppskattas till den grad som förtjänas. För ASL "communityt" i Sverige är det och har varit väldigt viktigt under lång tid. Strongt med ett sådant engagemang över lång tid och det uppskattas sannerligen.... Alla tummar upp.... För egen del gick det inte så bra detta år, om man räknar resultat (1-4) men det gick väldigt bra iom att jag spelade både bra, roliga och jämna scenarios mot mkt trevligt motstånd. 🙂 "Allt är ändå inte helt förlorat" eftersom jag ändock fick vara med i finalen! 😉
    8 points
  2. And another Swedish victory. Congratulations Melvin, and thanks for the support from Andreas, Stefan, Svante, Daniel, Mel and Magnus....We hope to se you all next year.... and looking forward to more Swedes attending than this year, you were almost surpased by the Norwegians 🙂
    7 points
  3. Dokumentet är uppdaterat (se ovan), med balansändring för scenariot SHOOTING GALLERY (replace Russian 9-2 Ldr with an 8-0 Ldr). Övrigt, smärre uppdateringar på HIP/depletion/notes. Rapporterings korten är klara. Vi ses om 2 veckor.
    6 points
  4. Man tänker att man ska vara bättre på det här j-a spelet efter 30+ år. Men så kom jag på att alla andra har ju också spelat i 30+ år. I have no excuse... (ja förstås, skulle kunna vara en hög andel Fate/Casulty MC samt inte en enda liten Sniper) 🙂. Det kan bara bli bättre 👍.
    6 points
  5. Stort tack för årets upplaga av Supporting Fire. Som alltid, välarrangerat, god mat, trevligt sällskap och bra scenarion. Ger mersmak! /asad
    6 points
  6. Vi ses i morgon, välkomna!
    6 points
  7. Välkommen till Rimforsa Strand Hotell - FESTUNG BUDAPEST ASL TOURNAMENT Turneringen hålls i maj månad, Fredag 13/5 till söndag 15/5 • Enkelrum 2 995:- (något billigare om man delar). Tillgång till kaffe/te under hela vistelsen samt Strandbastubad på bokade tider Största Konferensrum (Åsunden) bokat från fredag 15:00 till söndag 16:00. Fredag Fredagsgryta med liten dessert i teköket Vickning i teköket Lördag Frukost Kaffe/te och småkaka Strandskafferep (obs matigt med paj och soppa mindre kakor) 3-rätters middag med kaffe/te Söndag Frukost Dagens lunch med sallad, smör, bröd, bordsserverad varmrätt, smör, bröd, lättöl/vatten, frukt samt sötsak till kaffet Anmälan Anmälningsavgift 250 kr och som tidigare med - namn, adress, telefon. Anmälan görs ifrån din e-post till min melkerfalk@hotmail.com Regler Jag har reserverat 16 rum på Rimforsa Strand och sköter bokning, avbokning och merparten av kommunikation med hotellet. Du ansvarar själv för alla kostnader rörande din bokning. Helt kostnadsfri avbokning fem dagar före ankomst. Fyra till en dag före ankomst debiteras kostnaden för login, men inte mat. Avbokning samma dag som ankomst debiteras med 100%. Rummet är reserverat för ankomst senast kl. 18.00 då maten serveras. Räknar du med att komma senare, måste du meddela hotellet på förhand eller mig om du vet det i god tid innan. Rimforsa har ingen nattöppen reception. Om vi blir udda antal anmälningar, så kan man möjligen bli satt på reservplats, vi räknar med 8-12 deltagare, kommer avboka överflödiga rum mars månad. Vänlig hälsning Melvin Falk 0734021317, melkerfalk@hotmail.com
    5 points
  8. Nu finns PzKpfw VIB på plats.
    5 points
  9. Each scenario with a Customized & Comprimized A4 rule page. Blue text means that the rule is only used in that scenario. Black text means that the rule is used in 2, 3 or all 4 scenarios. The document also provides HIP/depletion/notes, tournament rules and balance bids for all scenarios. You have to log in, to be able to view the document.. Budapest ASL Tournament 2022.pdf
    5 points
  10. Tack för en trevlig helg på kickoffen. I år var vi 10 deltagare under olika delar av helgen, och som vanligt var det en gemytlig upplevelse! Bifogar lite random bilder från helgen.
    5 points
  11. Tournament - Festung Budapest 2022, May 13 - 15, 15 scenarios played. Winner – Andreas Carlsson Round 1, “FB17", STALINGRAD REDUX, Russian Victory, Andreas Carlsson, Magnus Söderberg, German. Round 1, “FB17", STALINGRAD REDUX, German Victory, Christoffer Peyre, Christian Lindberg, Russian. Round 1, “FB17", STALINGRAD REDUX, Russian Victory, Svante Sandblom, Asad Rustum, German. Round 1, “FB17", STALINGRAD REDUX, German Victory, Melvin Falk, Robert Maglica, Russian. -------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Round 2, “FB9", THE SHOOTING GALLERY, Russian Victory, Andreas Carlsson, Melvin Falk, German. Round 2, “FB9", THE SHOOTING GALLERY, Russian Victory, Svante Sandblom, Christoffer Peyre, German. Round 2, “FB9", THE SHOOTING GALLERY, German Victory, Magnus Söderberg, Christian Lindberg, Russian. Round 2, “FB9", THE SHOOTING GALLERY, Russian Victory, Asad Rustum, Robert Maglica, German. ------------------------------------------------------------------------------------------ Round 3, “FB10", RETURN OF THE BLACK COY, Russian Victory, Andreas Carlsson, Svante Sandblom, German. Round 3, “FB10", RETURN OF THE BLACK COY, Russian Victory, Christoffer Peyre, Melvin Falk, German. Round 3, “FB10", RETURN OF THE BLACK COY, German Victory, Christian Lindberg, Robert Maglica, Russian. Round 3, “FB10", RETURN OF THE BLACK COY, Russian Victory, Asad Rustum, Magnus Söderberg, German. ---------------------------------------------------------------------------------------------- Round 4, “FB12", THE BLACK RAVENS ARE FLYING, German Victory, Asad Rustum, Magnus Söderberg, Russian. Round 4, “FB12", THE BLACK RAVENS ARE FLYING, German Victory, Svante Sandblom, Melvin Falk, Russian. Round 4, “FB12", THE BLACK RAVENS ARE FLYING, Russian Victory, Christoffer Peyre, Christian Lindberg, German.
    4 points
  12. Tack för en trevlig helg med som vanligt grymma scenarioval! 👍
    4 points
  13. Ser verkligen fram mot detta. Ska bli kul!
    4 points
  14. 1998-2021 (24 tournaments) 11 different winners Sweden 8 Victories England 5 Victories Denmark 4 Victories (jag deltog inte ett av åren) France 3 Victories Holland 2 Victories USA 2 Victories (jag deltog inte något av åren) Skulle vara kul om en Norrman vann i år, eller någon annan som aldrig vunnit.
    4 points
  15. Three Bars of Chocolate https://www.aslscenarioarchive.com/scenario.php?id=65415 Ett scenario som vi hade kul med, jag lyckades vinna som tysk i slutfasen, men det var på håret. Uppfattas trots tysk seger som obalanserat, ge tysken i balans följande: båda US förstärkningar kommer in senast möjligt, dvs slumpa inte när de äntrar striden.
    4 points
  16. Jag kommer eventuellt dyka upp också - lite oklart ännu. Om och i så fall hur många dagar.....
    4 points
  17. Efter en lång sommar är det nu dags att anmäla sig till höstens trevligaste ASL-turnering – Supporting Fire i Borås den 18-20 November! Nationer detta året: - Germans - Russians - Finnish - Swedish - Allied Minors (Viss bantning kan ske, t ex kommer troligen inga SS-trupper att behövas, och 5/8”-brickor som behövs kommer att meddelas separat ca en vecka innan turneringen) För mer info och anmälan, besök: https://supportingfire.com Hoppas att vi ses i November! 🤠
    3 points
  18. Va! hur skall jag då kunna vinna ngt?
    3 points
  19. Mellan rundorna borde det ju såklart vara tillåtet. Och för alla som kör friendly gaming.
    3 points
  20. I have now changed the settings, which means even guests can download attachments. Enjoy!
    3 points
  21. FWIW, you need to change the wording of your rule too IMO: Red AND Black permanently removed and second red chit is drawn is a dead deck per this. Black OR Red and second red chit is also a dead deck per this. The same logic would hold for RED and/or RED. It is only your example which makes your intent clear. The rule should probably read something like: This is more in line with your example. Just my .02. -- jim
    3 points
  22. Thanks for letting me know your reasoning. I am working on an OBA article seeking to understand the various methods of altering the double-red issue. The one you use is one sometimes called "Modified Pleva" rules in the the US. Based on all my work, each of the systems are excellent protecting against double red. Each system can still pull nothing but red cards and still get no OBA. Systems that add red cards back into the deck are most likely to suffer from this. As the number of Red Cards becomes equal to half the black cards--for what ever reason--the decks become very chaotic. Adding Red cards to the deck makes this happen quicker. Each of these systems also do a very good job of staying close to the Standard model for 10 turn games or shorter. Systems that ADD Red cards break down from this point, significantly deviating from the Standard model. Which system is best depends on your design decisions. For these decisions, it comes down to your beliefs on how OBA "should" be done and there is no way to measure or quantify that. FWIW, all these systems try to protect the radio so I am not going to speak to that. It is worth noting that LHR won't even let the Radio malfunction, let alone break/X. PLEVA: I spoke with Steve. He had a couple of reasons for his method. First, he wanted to stop the double Red. But second, he didn't want OBA to EVER go away because once it does, the other side starts playing differently. He wanted the player facing OBA to always be under the threat of a new mission. His system accomplishes this. Steve is OK with the added red chits affecting EXTRA CHIT draws. His reasoning is there should be some price to pay for your OBA never going away. Borås: Based on your post, your reasoning sounds much like Steve's for his system. I did not include this system in my last graphic as it is not statistically different from Steve's system. The profile looks much the same and it responds much the same. LHR: Per Melvin's post above, there is a goal of stopping double red from stopping two Fire missions. It does this flawlessly. Melvin also worries about extra red cards effect EXTRA CHIT draws. His system accounts for this too. It is pretty elegant and, IMO, better than schemes which ADD cards to the decks. LHR1B: This system has all the same objectives of the LHR EXCEPT a belief that there should be two FFE at a minimum. Otherwise, it is exactly like the LHR rules. If you want to remain true to the "Standard" distribution of FFE, then LHR1B is the best system out there. If you think there should be 2 FFE, then the LHR is hands down better. If you worry about the effects of extra red cards on extra chit draws, then the LHR-based rules are best in class. If you want the OBA to ALWAYS be a threat, then either RED card addition system will work. The are relatively the same. If I were designing OBA today, I would use LHR1B. It remains truest to the original rules without skewing the resultant number of FFE significantly compared to the standard model. It also sidesteps the extra card problem. I would probably also maintain Melvin's "Radios don't break" position as well. I think that makes a lot of sense for something this critical to the game. Perhaps I would allow the radio to malfunction, make the repair dr 1 - 3/4, and a 6 would not eliminate the radio. But IMO, making OBA even more dicey than it already can be is a bad design decision.
    3 points
  23. Hey guys. I have been doing some thinking on OBA and Klas pointed me to this thread (and Google translate helped too ). I too proofed the article Klas mentioned earlier and I recently re-read the Medrow's article. What strikes me about the upcoming article and Medrow's is they speak in terms of "card pulls" without explaining or considering what that ACTUALLY means. A BLACK card represents THREE player turns of activity (at least). On the first player turn, you draw a card, you place an AR, and resolved to an SR. On the second player turn, you convert the SR to an FFE:1, resolve it, and flip to to an FFE:2. On player turn 3, you resolve the FFE:2 and flip to an FFE:C. Finally, on player turn 4, you can draw another card. To pull 6 BLACK cards takes AT LEAST 18 player turns, a FULL 9 turn game. As such, both of these articles are a little divorced from the game's realities. So I wrote some python code to simulate the games. What you see below is what I see. First, the assumptions: I am not considering situations that require an extra card draw I am not worrying about accuracy, or break down for radios or phones I am assuming the player is smart enough to place his AR in LOS Looking at the image, Game Length is in FULL ASL terms. Yes, 15 is a lot of turns but you need long games to get to the "mathematically expected games" which are determined using "card pulls" Contact Num -- the number to roll <= for Contact. The script does account for the Maintenance DRM The script does account for loss of Contact when conducting actions Conversion Rate: this is a randomizing factor for conversion from SR to FFE:1. Where is 100, assumes you convert EVERY chance you get. Where it is 50, it assumes you would convert it 50% of the time or move it 50% of the time. IMO, 50% is too high but I am not sure what a more realistic number is for it. Black Cards is the number of Black Cards drawn on average. Zero through 4+ is the number of FFE:1's placed. On the Zero mission line, you can see things like .01 (7). This means .01% of 100K games resulted in zero missions. The number (7) is the actual number of games. Only a 5 Black/2 Red deck is being considered here. With those constraints, you can see the Leaflet rules are hands down better for long games. The correlate very closely to the Standard Rules. But those "Long Games" are 15 turns here. When we consider more realistic games (6 and 8 turns), the numbers become much more consistent across all the systems. In the 6 - 8 range, I think the Borås system is actually closer to the Standard rules. Each system is close in terms of Black cards, but the Borås system matches the zero/one/two/three/four plus mission total more closely than the other three. Again, this is just a 5B / 2R deck. I plan on completing 8B / 3R with a Contact Num of 8 (standard German) and then the American 10B / 3R (contact 8 ) tomorrow. After that, I may do all of the card draw possibilities. but only under "game conditions" . -- jim
    3 points
  24. ’Började’ använda dem på 90-talet, mer än 25 år sedan. Här ser du alla 6-askarna, det var då jag spelade 3 kampanjer samtidigt. Har mellan askarna förstärkt upp med tjock-ark och fräschar ibland upp fram och bak ytorna med nyklistrat tjock-ark, använder nuförtiden original-mini-kart-arken, eller utslitna IFT tabeller, etc. Bra förbättring är även att fördela upp några askar med två fack i samma tändsticksask. Används även när andra kampanjer spelas, den som spelar engländare eller jänkare, brukar den ryska förvaringen.
    3 points
  25. Ryktet går att det blir ett Korea-tema nästa gång. 😆
    3 points
  26. Tack alla för att jag fick vara med på min första turnering. Förhoppningsvis inte den sista. Härligt välkomnande atmosfär. Och väldigt kul att spela så mycket. Jag har lärt mig väldigt mycket. Och speciellt tack till Melvin som med mycket jobb arrangerat ett mycket bra event. 👏👏👏
    3 points
  27. Day 1: 17 October, Saturday - German Assault, Clear, Moderate, no wind at start. German at start OB [ELR: 4] [SAN: 3]: OBA 80+mm with 2 Pre-Reg Hex & Offb'd Observer. 2x Sturm Coy (one purchased 9 CPP), Rifle Coy. Pz IIIL pltn, StuG IIIB pltn (4 CPP), Early STUKA (2 CPP). Total German Order of Battle: 9 Leaders (one Ldr Crt), 36 Sq-Eq (24x 548 E, 12x 467 1st Line), 15 SWs (3 MMG, 6 LMG, Lt MTR, ATR, 4 DC), 6 AFVs: 3 Pz IIIL & 3 StuG IIIB. 4 STUKA. Russian at start OB [ELR: 3] [SAN: 4]: Roadblock, HIP 4 squads, 16x ?, 6 Fortified Stone Locations. 3 Rifle Coy (1 Purchased Reserv 4 CPP), SMG Coy. T-70 pltn Dug-In-AFV HIP (2 CPP), 2 OBA Btln MTR 80+mm (2 CPP). Total Russian Order of Battle: 8 Leaders (two Ldr Crt), 46 Sq-Eq (2 Crews, 36x 447, 9x 527), 15 SWs (3 MMG, 6 LMG, 3 Lt MTR, 3 ATR), 2 AT Guns 45mm, 3 AFVs: Dug-In T-70. AFTERMATH (6 Game Turns): The Kesselschlacht in the Tractor Works had been a great German success, although the Russians did take gruesome losses they still inflicted severe depletion and exhaustion in the German ranks and provided enough time for STAVKA to prepare the defense in the south. After some time for rest and refit, the OKH call on its commanders to repeat the successful attack of - Kesselschlacht - in the next factory sector south of the Tractor Work - the RED BARRICADES. The Germans assault of combined arms across the relative open terrain by the German foot soldiers, artillery , Stuka planes and two panzer pltns made rapid advance, despite the hail of small arms fire, machine gun fire , two Russian artillery (80mm), that tried to contain their advance. A timely cease fire for the Russians , stopped the German advancement, the wounded were evacuated (including a German 9-1 Ldr wounded by a booby trap). German Casualties: 3 Ldr, 6.5 Sq-Eq, 2 SWs, 3 AFVs (one Recalled). Russian Casualties: 2 Ldr, 11.5 Sq-Eq, 2 SWs, 1 AFVs. German OB, end of 17th Oct: [SAN: 2] 6 Ldr, 29.5 Sq-Eq (23 Elite, 6.5 1st/2nd Line), 13 SWs (2 MMG, 7 LMG, ATR, Lt MTR, 2 DC), 3 AFVs (2 StuG IIIB, Pz IIIL). Russian OB, end of 17th Oct: [SAN: 2] 6 Ldr, 34.5 Sq-Eq (2 Crews, 1.5 Elite, 28 1st Line, 4 Con), 13 SWs (2 MMG, 6 LMG, 3 ATR, 2 Lt MTR), 2 Guns (AT 45mm), 2 AFV & veh crew on-foot (HIP Dug-In T-70).
    3 points
  28. Nyss hemkommen från en väldigt bra och välorganiserad resa till Arnhem och Market-Garden. Kan varmt rekommendera historictravel.se som arrangör.
    3 points
  29. Hej. Här kan ni följa min sasl glebovka kampanj. Mitt första kampanjspel. Ta det för vad det är. slutet av första draget För ryssen. 3 olika ryska kompaniet anfaller. Grått går på bron åt väst. Svart och gult slår mot at Gun 20 rutor in, därefter slår de svarta och gråa styrkorna mot fabriken och de gula mot byn åt öster. Mitt-anfallet har skjutit bort sig själv , ändrar nu Activation number till 5 från 4 och tog bort enhetsvalet från 6/12 . Statistiskt ger det samma om inte bättre effekt.
    3 points
  30. Som bonus finns nu även en Stug i museet.
    3 points
  31. A26.11 An armed vehicle in bypass of a building prevents the opponent from gaining Control of the Location/hex, but not from gaining Control of the building. Det borde väl vara svaret på frågan. Byggnaden blir Tyskägd när du avancerar in. Så tolkar jag det. /Magnus
    3 points
  32. Dessa fyra scenariorna är utvalda: FB9 The Shooting Gallery - 2nd February FB10 Return of The Black Coy - 3rd February FB12 The Black Ravens are Flying - 5th February FB19 Stalingrad Redux - 9th February In all 4 scenarios the Axis suffer Ammo shortage Level 4. Alla 4 scenarior är på 2-sidor och alla 4 kommer bli färdigställda till ett vanligt scenario på 1-sida. 40 kartor är nu kopierade och färdiga.
    3 points
  33. Två sidors scenariot omdanat till en A4 sida samt kartan specifikt för scenariot är klart. Notera att det ser annorlunda med vad man börjar med och vad man kan välja, men det är som orginal scenariot, men det som man inte kan "välja bort" är nu inkluderat med AT Start OB och det gör det enklare att se vad man kan välja eller inte välja.
    3 points
  34. Ser ni dom fina GHQ-Pz IIIL .... ?
    3 points
  35. Scenariot omdanat från två sidor till en sida, såsom de som arbetade på Avalon Hill hade gjort, samt färgkopierat upp flera Budafest kartor, specifikt anpassat till scenariot.
    3 points
  36. Gott nytt år allihopa, och hoppas att vi alla får spela mycket ASL under 2022! 🥳🎉🍾 Man kan alltid börja med att komma till kickoffen i Borås om två veckor....!
    3 points
  37. Tack till alla som deltog på årets upplaga av Supporting Fire! Fortfarande inte helt frisk, men nu är det bara lite envis slemhosta kvar, och då tänkte jag passa på att göra klart resultatlista etc. Grattis igen till vinnaren Mr Falk, som i finalen slog 1,1 exakt när han behövde det. Och grattis till Lars Olsson som åtminstone hade kul! Nästa år kör vi den 18-20 November, och jag hoppas att vi ses igen! Resultatlista Supporting Fire 2021: 1. Melvin Falk, 5 - 0 2. Svante Sandblom, 4 - 1 3. Christoffer Peyre, 4 - 1 4. Thomas Harjo, 4 - 1 5. Mattias Bergwall, 4 - 1 6. Michael Hastrup-Leth, 3 - 2 7. Timo Kärnä, 3 - 2 8. Hans Bugge, 3 - 2 9. Martin Yngerskog, 3 - 2 10. Magnus Rimvall, 3 - 2 11. Fredrik Scheuer, 3 - 2 12. Olav Heie, 3 - 2 13. Mikko Lukkari, 3 - 2 14. Christian Lindberg, 3 - 2 15. Derek Ward, 3 - 2 16. Robert Maglica, 3 - 1 17. Jens Thomander, 2 - 3 18. Tomas Davidsson, 2 - 3 19. Stefan Fiedler, 2 - 3 20. Tuomo Lukkari, 2 - 3 21. Mikael Strand, 2 - 3 22. Daniel Qvarfordt, 2 - 3 23. Asad Rustum, 2 - 3 24. Jim Bishop, 2 - 2 25. Gustav Lidemyr, 1 - 4 26. Sami Pelkonen, 1 - 4 27. Ola Nygårds, 1 - 4 28. Martin Björkhem, 1 - 4 29. Martin Kristensen, 1 - 4 30. Anders Olsson, 1 - 4 31. Lars Olsson, 0 - 5 🎅
    3 points
  38. Det känns lite tomt ikväll, vad kan det bero på ? Ja just det, jag är inte i Borås och spelar ASL med en massa kul typer på en av Andreas, Brain, Lars Robert mfl perfekt organiserad turnering. Ja ja, det är snart november 2022...
    3 points
  39. Pegasus Bridge Virtual Battlefield Tour
    3 points
  40. Anmäler mig (vink) Sover gärna på en utfällbar säng från andra världskriget!
    2 points
  41. There is no doubt there are many things that can't be accounted for in a simulation. The real game is too complex. Accounting for those differences and the model are up to the player. After all, your second chit is not of much use if it too, shatters off target, or suffers a string of bad DR, results in no effect. I am not trying to measure results. Imagine all the possible combinations of TEM and OBAs column alone. Then add in LOS requirements, conversion requirements, accuracy DR's, malfunction DR, and any other rule applicable and it becomes impossible to predict the outcomes. That way lays madness. I am trying to measure opportunities (BLACK Cards drawn) and show the possible range of outcomes measured in possible fire missions for those conditions. What all of that means and how it gets integrated into an ASL game is on the player. Thanks everyone for the reasoned discussion. Much appreciated. -- jim
    2 points
  42. Pratar vi om spelarnas nationalitet eller vilka styrkor man slåss med? 😜 Det är naturligtvis skönt att behöva ta med så få nationer som möjligt. Ibland blir det dock svårt; årets upplaga av Supporting Fire kräver Ryssar, Tyskar, Finnar, Svenskar och Allied Minors. Med tanke på temat (ni får själva lista ut vilket) så är det helt enkelt omöjligt att dra ner antalet nationer mer än så. Som förra året kommer en lista på alla fordon och Guns att distribueras. Jag svarade för övrigt upp till 4 på enkäten.
    2 points
  43. Jag håller på att korrekturläsa en artikel om OBA draws och "expected number of Fire Mission" - den tar faktiskt upp Pleva varianten....skall se vad den artikeln säger/tycker.
    2 points
  44. …och Melvin! Jag ber om ursäkt för mitt gnäll under vårt parti. Det är inte min stil, kommer inte hända igen. 😝
    2 points
  45. Fantastiskt roligt, stort tack till Mel! /Robert
    2 points
  46. Log in to view the ASOP ASOP ASL 2021 October.pdf
    2 points
  47. Tack för en mkt trevlig spelning och kväll! 🙂 Ses i november....
    2 points
  48. Ojämnt är aldrig några problem. Vi har ett gäng med voluntärer som kan hoppa in eller avstå. Dessutom vet man oftast inte förrän dagen innan om alla faktiskt kommer, brukar alltid bli någon avbokning. Så var inte orolig, vill du komma så ska du få spela, och det vore kul att ses igen! :D
    2 points
×
×
  • Create New...