carlsson Posted March 17, 2021 Report Share Posted March 17, 2021 Onsdag 2021-03-17 påbörjar jag ett nytt försök att flytta forumet. Det kommer sannolikt ta några dagar innan allt är uppe igen, och då förhoppningsvis med ny skinande forummotor! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
carlsson Posted March 19, 2021 Author Report Share Posted March 19, 2021 Nu är vi tillbaka! 😄 Ny server och ny version av Invision. Enjoy! Det saknas lite bilder ser jag, håller på att kika på detta. Säg till om ni ser några fler uppenbara fel. 4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maglica Posted March 19, 2021 Report Share Posted March 19, 2021 Snyggt! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jerry Posted March 19, 2021 Report Share Posted March 19, 2021 jepp jättesnyggt......🙂 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stef Posted March 20, 2021 Report Share Posted March 20, 2021 Starkt jobbat ! Mycket fräscht! ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
carlsson Posted March 22, 2021 Author Report Share Posted March 22, 2021 Jag gillade själv inte utseendet när jag hade installerat det, men nu börjar man anpassa sig... 🙂 Det är i vilket fall snabbare än tidigare, vilket alltid är bra! Jag kommer kika på inställningar och anpassningar under året. Det viktiga är att allt är flyttat till våra nya servrar och fungerar klanderfritt! 🎲🎲 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Olsson Posted March 22, 2021 Report Share Posted March 22, 2021 Toppen! Snyggt jobbat. Tycker det ser fräscht och modernt ut. 🙂 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peyre Posted March 24, 2021 Report Share Posted March 24, 2021 Ser riktigt bra ut! Bra jobbat 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts