Olsson Posted April 15 Report Share Posted April 15 Jag har i varje fall väntat på att detta spel någon gång skulle komma. Great Nordic War av Wargame Design Studio. Arvtagare av gamla Battleground serien med John Tiller som f.d. designer. Spelen brukar kännetecknas av en hög grad av historisk korrekthet. Alla kända och mindre kända slag finns med. https://wargameds.com/products/great-northern-war 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jerry Posted April 25 Report Share Posted April 25 intressant på riktigt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maglica Posted April 27 Report Share Posted April 27 .ru Jo, man tackar. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Klas Malmström Posted April 27 Report Share Posted April 27 Bortsopat.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erik Posted April 29 Report Share Posted April 29 Den höga graden av historisk korrekthet kan lätt bli ifrågasatt då man redan i första raden andra stycket missar Kalle dussins trontillträde med tre år. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Olsson Posted May 1 Author Report Share Posted May 1 Tur att jag sa "brukar...". Gick väl lite snabbt på säljavdelningen när produktsidan skulle upp 😀. Jag ger det i varje fall högsta rekommendationer om man är intresserad av taktisk krigföring under den eran. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Olsson Posted May 2 Author Report Share Posted May 2 "With the 1697 accession of the boy King Charles XII to the Swedish throne, ..."Säljavdelningen har agerat . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts