Brain Posted August 15, 2005 Report Share Posted August 15, 2005 Ibland så tycker forumet att gamla inlägg blir nya, dvs dom står som nya inlägg men är daterade med de gamla datumet. Någon mer som råkar ut för dessa felen? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ON TOP ASL Posted August 15, 2005 Report Share Posted August 15, 2005 Kan vara, jag upplever att jag numera får trycka på knappen markera som läst!Tidigare så sköttes detta automatiskt när jag gick in på forumet. (However, no BIG deal) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maglica Posted August 15, 2005 Report Share Posted August 15, 2005 Jag råkar ut för samma sak. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pmanlig Posted August 15, 2005 Report Share Posted August 15, 2005 Kan det vara de olika röstnings-trådarna som ni upplever att detta inträffar i? Jag tror nämligen att de markeras som "nya" bara någon lägger till en ny röst, även om denne inte nödvändigtvis skriver något nytt inlägg. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maglica Posted August 15, 2005 Report Share Posted August 15, 2005 Kan det vara de olika röstnings-trådarna som ni upplever att detta inträffar i? Jag tror nämligen att de markeras som "nya" bara någon lägger till en ny röst, även om denne inte nödvändigtvis skriver något nytt inlägg.<{POST_SNAPBACK}> Nej det händer inte bara i röstningstrådarna. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
carlsson Posted August 15, 2005 Report Share Posted August 15, 2005 Bortsett från att röstningstrådarna uppdateras när någon röstar i dem, så har jag ingen aning om vad det kan bero på...? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pmanlig Posted August 15, 2005 Report Share Posted August 15, 2005 Jag har ibland problem med att det tar en stund innan forumet registrerar inlägg som lästa, men när det väl är gjort så brukar de förbli lästa. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Klas Malmström Posted August 16, 2005 Report Share Posted August 16, 2005 Jag har ibland problem med att det tar en stund innan forumet registrerar inlägg som lästa, men när det väl är gjort så brukar de förbli lästa.<{POST_SNAPBACK}> Samma här. Man brukar behöva göra en "Refresh" på varje sida/nivå i forumet för att det skall "begripa" att man har läst alla inlägg på en viss avdelning. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maglica Posted August 23, 2007 Report Share Posted August 23, 2007 Istället för svenska tecken (tre sista) visar forumet upp asiatiska (japanska?).Vad händer??? Banzai-attack? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
carlsson Posted August 23, 2007 Report Share Posted August 23, 2007 Vi installerade lite saker idag. Nåt blev nog inte helt rätt... Ska kolla på det snart! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts