Maglica Posted August 31, 2004 Report Share Posted August 31, 2004 Hur gör man för att lägga till en bild till ett inlägg? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ON TOP ASL Posted August 31, 2004 Report Share Posted August 31, 2004 Man ändrar konstant sin Avatar, och hoppas någon hinner se den till rätt inlägg! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DreadTom Posted August 31, 2004 Report Share Posted August 31, 2004 Du måste ha bilden upplagt på nätet någonstans först, så att den kan laddas ned av läsaren till varje visning av ditt inlägg. Sen skriver du inlägget och via IMG-kodknappen lägger du in en länk till din bild i inlägget. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
carlsson Posted August 31, 2004 Report Share Posted August 31, 2004 Det finns två alternativ:1. "Välj fil"-knappen och bifoga en bild på det sättet. Då kan du bara knyta en bild per inlägg.2. Gör som Dreadtom skriver och lägg upp bilden på nätet (funkar bra på ASL Swedens server om du inte har en egen), på det sättet kan du ha fler bilder i ett inlägg. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maglica Posted August 31, 2004 Author Report Share Posted August 31, 2004 OK, tack för hjälpen. Får testa vid tillfälle. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Klas Malmström Posted September 1, 2004 Report Share Posted September 1, 2004 Testing.., testing..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DreadTom Posted September 1, 2004 Report Share Posted September 1, 2004 Var hittade du en Tiger med TVÅ torn?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Klas Malmström Posted September 1, 2004 Report Share Posted September 1, 2004 Var hittade du en Tiger med TVÅ torn?? Klart den skall ha två torn - den har ju fyra drivband. Bilden tagen på Das Deutsche Panzermuseum i Munster.Se http://www.munster.de/pzm/index.html När jag får tid så skall jag lägga ut alla bilderna jag tog där i somras på min websida. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fraggel Posted October 11, 2004 Report Share Posted October 11, 2004 Var hittade du en Tiger med TVÅ torn?? Hmm Två torn det är en bild bakom som ställer till det för er det äre en synvilla Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DreadTom Posted October 11, 2004 Report Share Posted October 11, 2004 Hmm Två torn det är en bild bakom som ställer till det för er det äre en synvilla Det fanns inga villor i Stortyskland! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ON TOP ASL Posted May 14, 2007 Report Share Posted May 14, 2007 1. "Välj fil"-knappen och bifoga en bild på det sättet. Då kan du bara knyta en bild per inlägg. Hos mig verkar de ha 'Error on page'. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
carlsson Posted May 14, 2007 Report Share Posted May 14, 2007 1. "Välj fil"-knappen och bifoga en bild på det sättet. Då kan du bara knyta en bild per inlägg. Hos mig verkar de ha 'Error on page'. Om jag förstår dig rätt så kan du inte bifoga filer med ditt inlägg, stämmer det? Det fungerar bra här, kan du beskriva exakt mer vad det blir för fel? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ON TOP ASL Posted May 14, 2007 Report Share Posted May 14, 2007 Efter Smiley, som fungerar, har jag 3 st ikoner på rad (till höger om smiley), där jag får Error on Page!quote -knappen fungerar däremot fungerar, well well - någon idé? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
atomic Posted May 14, 2007 Report Share Posted May 14, 2007 Efter Smiley, som fungerar, har jag 3 st ikoner på rad (till höger om smiley), där jag får Error on Page!quote -knappen fungerar däremot fungerar, well well - någon idé? Testar bild... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ON TOP ASL Posted August 20, 2007 Report Share Posted August 20, 2007 Jag har fortfarande problem att lägga till bilder eller filer till forumet! Vilken kod är det för att lägga till bild?För att lägga till en fil har jag Browse-knappen för att hitta till mina filer, men när jag valt en fil och trycker Add Reply, kommer ingen fil med i alla fall. Måste man lägga upp filer/bilder till eget område, inloggad user eller liknande? IE 6.0 SP2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ON TOP ASL Posted August 20, 2007 Report Share Posted August 20, 2007 Nu funkar det, uppgarderat IE! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts