CTABKA Posted April 10, 2014 Report Share Posted April 10, 2014 Tråkiga nyheter, Christian Koppmeyer har avlidit, har aldrig mött en tysk spelare som fått mig att le så mycket åt hans kraftiga engelska brytning under de många turneringar jag hörde han tala passionerat om ASL och historia, han hade varit som klippt och skuren för en roll i Allå Allå emliga armen När jag och Peyre deltog i Grenadier turneringen 2011 han anordnade så var han mycket genrös och omtyckt av alla. Link to comment Share on other sites More sharing options...
carlsson Posted April 10, 2014 Report Share Posted April 10, 2014 Mycket tråkigt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bergwall Posted April 10, 2014 Report Share Posted April 10, 2014 Tråkigt att höra. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peyre Posted April 10, 2014 Report Share Posted April 10, 2014 ah vad tråkigt Vad var det som hände? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Raslurbat Posted April 10, 2014 Report Share Posted April 10, 2014 Deltog i min första turnering någonsin i Arnheim. Christian blev också min första motståndare någonsin i turneringsspel. Oerhört trevlig och sympatisk människa. Verkligen tråkigt att höra om hans bortgång. Link to comment Share on other sites More sharing options...
carlsson Posted April 11, 2014 Report Share Posted April 11, 2014 ah vad tråkigt Vad var det som hände? Han hade ju en dust mot cancer för några år sen. Kan gissa att det kom tillbaka, men vet inte säkert. Fuck Cancer! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts