Bergwall Posted August 5, 2010 Report Share Posted August 5, 2010 Försöker köra VASL.Programmet går numera online och laddar ner något.Sedan startar det inte.Får upp felmeddelandet "programmet kan inte starta", inget mer specifikt felmeddelande dock. Hur går det för ni andra därute? /Mattias Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Klas Malmström Posted August 5, 2010 Report Share Posted August 5, 2010 Försöker köra VASL.Programmet går numera online och laddar ner något.Sedan startar det inte.Får upp felmeddelandet "programmet kan inte starta", inget mer specifikt felmeddelande dock. Hur går det för ni andra därute?Kör du version 5.8?Jag skulle rekommenderar att gå över till 5.9.2 - http://advancedsquadleader.net/index.php/VASL_mods Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bergwall Posted August 6, 2010 Author Report Share Posted August 6, 2010 Fixat! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michael H-L Posted December 30, 2010 Report Share Posted December 30, 2010 Godt nytår Jeg har lige købt en MacBook og vil gerne installere VASL på den. Er der nogle af jer der har erfaringer med det ? hilsen Michael Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
carlsson Posted December 30, 2010 Report Share Posted December 30, 2010 Godt nytår Jeg har lige købt en MacBook og vil gerne installere VASL på den. Er der nogle af jer der har erfaringer med det ? hilsen Michael Det är väl bara att köra från http://vasl.org/download.htm? Nu var det ett tag sen jag körde VASL, men det har sällan varit problem (har alltid kört Mac). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michael H-L Posted December 30, 2010 Report Share Posted December 30, 2010 Det är väl bara att köra från http://vasl.org/download.htm? Nu var det ett tag sen jag körde VASL, men det har sällan varit problem (har alltid kört Mac). Mange tak Andreas Hilsen Michael Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Janusz Posted December 30, 2010 Report Share Posted December 30, 2010 Vad är det som är bäätre med 5.9? Det är alltid jobbigt att byta, och saker kan gå fel. Just nu kör jag en lokal install 5.8 som funkar bra. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michael H-L Posted January 2, 2011 Report Share Posted January 2, 2011 Skal jeg downloade andre programmer før jeg henter VASL - ex. skal jeg have Java (JRE) eller andet ? hilsen Michael Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
carlsson Posted January 2, 2011 Report Share Posted January 2, 2011 Java ingår i OS X, så det behöver du inte ladda ner.Så vitt jag vet ska det bara vara att klicka på länken. Som sagt, det var ett tag sen jag körde det, och då var det inga problem.Kanske vet dom mer på Gamesquad? http://forums.gamesquad.com/forumdisplay.php?103-VASL Hmmm, funderar på om det är detta som kan ställa till det (översätt till danska vid behov):Om du kör med Safari, gå in på Inställningar (Menyn Safari > Inställningar).Välj fliken "Allmänt"Se till att krysset längst ner "Öppna Säkra filer efter hämtning" är ikryssat. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
CTABKA Posted January 3, 2011 Report Share Posted January 3, 2011 Godt nytår Jeg har lige købt en MacBook og vil gerne installere VASL på den. Er der nogle af jer der har erfaringer med det ? hilsen MichaelAj aj, Michael, inte skall du väl verkligen installera VASL som är en kriminellhandling, antar att du har gått så långt att du även har en elektronisk ASL regelbok... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michael H-L Posted January 4, 2011 Report Share Posted January 4, 2011 Aj aj, Michael, inte skall du väl verkligen installera VASL som är en kriminellhandling, antar att du har gått så långt att du även har en elektronisk ASL regelbok... Nej jeg er så glad for min mini regelbog leveret af Matts :-)..... Hilsen Michael Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
CTABKA Posted January 10, 2011 Report Share Posted January 10, 2011 Nej jeg er så glad for min mini regelbog leveret af Matts :-)..... Hilsen MichaelEtter värre Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts