Maglica Posted November 14, 2007 Report Share Posted November 14, 2007 Andreas,det verkar som om det inte går att ladda upp bilder. Bugg eller användarfel? /Robert Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Klas Malmström Posted November 15, 2007 Report Share Posted November 15, 2007 Andreas,det verkar som om det inte går att ladda upp bilder. Bugg eller användarfel?Jag tror det är något fel på forumet för jag kan inte heller lägga till filer.Ett alternativ är att skapa ett konto på http://photobucket.com/ - lägga upp bilderna där och skapalänkar.Det är så jag har gjort i detta inlägg: http://forum.aslsweden.com//index.php?show...amp;#entry13645 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ON TOP ASL Posted November 15, 2007 Report Share Posted November 15, 2007 det verkar som om det inte går att ladda upp bilder. TACK GODE GUD FÖR ATT FLER HAR DET HÄR FELET! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Olsson Posted December 22, 2007 Report Share Posted December 22, 2007 Är ovanstånde fel avhjälpt ? Kan nämligen inte heller bifoga filer.Forumadmin. kommentera, tack. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
carlsson Posted January 5, 2008 Report Share Posted January 5, 2008 Verkar återigen strula, ska kolla på det snart. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
carlsson Posted February 19, 2008 Report Share Posted February 19, 2008 Verkar som vi fått igång uppladdningsmotorn igen. Någon mer än jag som kan verifiera!? Min tjänstebil. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
carlsson Posted February 19, 2008 Report Share Posted February 19, 2008 Verkar som vi fått igång uppladdningsmotorn igen. Någon mer än jag som kan verifiera!? Min tjänstebil. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ON TOP ASL Posted February 19, 2008 Report Share Posted February 19, 2008 ja verkar funka nu igen, laddade upp en PDF nyligen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fk Ståhl Posted June 4, 2009 Report Share Posted June 4, 2009 Det är som norrmannen och blinkersen: Fungerer, fungerer icke ...Nu funkar det i alla fall inte med bilduppladdning.Matts PS: Våra norska läsare känner förmodligen inte igen historien om norrmannen och blinkersen. Däremot kanske historien om svensken och blinkersen får några igenkännande leenden ...DS Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
carlsson Posted June 4, 2009 Report Share Posted June 4, 2009 Känns som jag har dubbelkollat detta minst tjugo gånger under årens lopp... Rättighetsproblem på servern (igen), ska fixa detta omgående! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts