carlsson Posted March 11 Report Share Posted March 11 Så kom då Drop Zone: Sainte-Mère-Église till Trojan Games äntligen! 990,- riksdaler (om någon undrar över ökade priser så har dollar och fraktkostnader skjutit i höjden). Förskottsbeställningar skickas i den kommande veckan, är du sugen på ett ex är det bara att höra av sig! Kan med fördel levereras fraktfritt på Rimforsa i Maj. 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peyre Posted May 2 Report Share Posted May 2 Jag tar gärna ett ex till Rimforsa. Om jag inte redan sagt det. Minns inte😄 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
carlsson Posted May 2 Author Report Share Posted May 2 4 hours ago, Peyre said: Jag tar gärna ett ex till Rimforsa. Om jag inte redan sagt det. Minns inte😄 Check! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
CTABKA Posted May 19 Report Share Posted May 19 Klippt de flesta brickor, bra tryckning. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
andersb80 Posted May 22 Report Share Posted May 22 Hur lång tid tar det att spela ett ASL scenario med så många units? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Klas Malmström Posted May 22 Report Share Posted May 22 8 hours ago, andersb80 said: Hur lång tid tar det att spela ett ASL scenario med så många units? Det där är nog bara en uppläggning av counters i allmänhet - inte till något specifikt scenario.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
andersb80 Posted May 23 Report Share Posted May 23 ok men jag tänkte överlag med dessa stora kartor och många fler units. Vi spelar starter kit scenarion på 4-5 timmar så jag är mest nyfiken, känns som det skulle ta oss månader att spela något sådant här 🙂 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
carlsson Posted May 23 Author Report Share Posted May 23 Spelar du den stora kampanjen (som inte är speciellt stor jämfört med många andra), så räkna med ett halvår om du spelar 1-2 gånger i veckan. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
andersb80 Posted May 23 Report Share Posted May 23 Oj! Det är mycket spel för pengarna i alla fall 🙂 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts