Jump to content

ASLOK


ON TOP ASL

Recommended Posts

No, that was Robert Maglica who went 6-0 to lead the World to a 3rd straight World Cup victory.

:blink::blink::blink::blink: WOW - MWP player of the world at ASLOK!

Bra jobbat, jag visste ni skulle vinna mot USA. :)

 

 

Men Maglica, vill du ha stryk får du ju bara komma till din nemesis i Rättvik, bättre motstånd he he...

Link to comment
Share on other sites

Tillbaka igen efter en intensiv vecka ... mycket trött men fortfarande sugen på spel. AAR kommer sen ...

 

Också tillbaka på jobbet efter en veckas ASL spelande. Fortfarande en aning på USA-tid så lite trött och seg är man.

 

Världen visade åter igen var skåpet skall stå mot USA: 45-38 tror jag det lande på till slut. En imponerande mänge scenarion - faktiskt mer än både föregående åren tillsammans. Själv gick jag 5-2 (tror jag) i World Cup.

 

Totalt hann jag med 16 scenarion och lyckades kamma hem segrar i två mini-turneringar.

 

Michael Hastrup-Leth tog sig till final i GROFAZ där han blev besegrad av J.R. Tracy i en väldigt jämn match.

Link to comment
Share on other sites

Kul gubbar! Man blir ju löjligt sugen på att följa med nästa år... :rolleyes:

 

Vad gick hela resan på, inkl flyg, hotell, turneringsavgifter etc?

 

Ca 10 000 kr får man nog räkna med. Nästa år kommer jag nog inte att

åka över ... men 2007? ;)

 

Men Maglica, vill du ha stryk får du ju bara komma till din nemesis i Rättvik, bättre motstånd he he...

 

Hur vore det om min Nemesis tog sig ner till Göteborg under Påskhelgen (GothCon). Då skulle

vi nog kunna ta oss en match. B)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...