Commissar Piotr Posted August 11, 2004 Report Share Posted August 11, 2004 Hej Flickor För att underlätta för Andreas tänkte jag att vi kan rösta om vad vi skulle vilja ha.Personligen tror jag att en T-Shirt i god kvalitet både är bekvämare att spela i och att den skulle bli snyggare än en skjorta, framför allt eftersom färgen är svart. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fk Ståhl Posted August 12, 2004 Report Share Posted August 12, 2004 ... och hur vore det med matchande boxer-shorts? Skämt åsido: Ju fler val, desto längre tid till beslut. Jag tar vad som bjuds när det väl är färdigt.Matts Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Classe Posted August 12, 2004 Report Share Posted August 12, 2004 Håller med kommisarien, vi är väl inga snobbar dessutom? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
carlsson Posted August 12, 2004 Report Share Posted August 12, 2004 Det kommer att bli individuellt. Dvs, den som vill ha T-shirt får det, den som vill ha Skjorta får det. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tobias Posted August 13, 2004 Report Share Posted August 13, 2004 (edited) Om det blir skjorta skulle jag själv vilja ha en kortärmad, med klaffar på axlarna. Så militärisk som möjligt. Edited August 13, 2004 by tobias Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ON TOP ASL Posted August 13, 2004 Report Share Posted August 13, 2004 Så militärisk som möjligt.Nej tack, vanlig skjorta men gärna kortärmad. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Commissar Piotr Posted August 13, 2004 Author Report Share Posted August 13, 2004 Hej Flickor Definitivt inte militärisk, vill man ha en paraduniform så skaffa det och använd den hemma och inte i något sammanhang som hör ihop med ASL.Nu blev jag så där hård och kantig igen, det blir så när jag inte bejakar min kvinnliga sida men i detta fall ansåg jag det berättigat då jag inte vill se någon sådan diskussion som dök upp för några år sedan vad gällde den här hobbyn, det klarar vi oss förträffligt bra utan. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tobias Posted August 14, 2004 Report Share Posted August 14, 2004 Jag borde nog ha formulerat mig annorlunda, vad jag menade med det egentligen är att jag vill ha en rejäl skjorta som inte är allt för tunn. Till GothCon använder vi oss av en modell som heter "No Problem Twillskjorta" som jag personligen trivs med. Just denna modell finns dock inte i kortärmat.Jag var inte medveten om att det har varit ett problem inom hobbyn tidigare, har det varit det skall vi givetvis inte bidra till att liknande diskussioner får blomma upp igen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maglica Posted August 31, 2004 Report Share Posted August 31, 2004 Har något hänt på skjort/T-shirt fronten? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
carlsson Posted August 31, 2004 Report Share Posted August 31, 2004 Ja, tryckeriet är som tryckerier är mest och återkommer inte. Jag har mailat och ringt, men inget är klart än. Dem gillar helt enkelt att jobba under stress! Uppskattat pris är fortfarande runt 300,-/plagg. Ringer honom i morgon igen. *suck* Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts