Jump to content

Träff i Göteborg 19/6


Janusz

Recommended Posts

Vi har bokat en lokal den 19/6, och behöver veta hur många som kommer.

 

Anmäl dig till

Janusz@unf.se

 

Vi startar kl.10 och håller på hela kvällen. Lokalen kostar rumt 500,- så vi behöver vara ett par för att det inte ska bli för dyrt per person. Vi har kök tillgängligt, för egen billig matlagning. Den ligger centralt(Redbergsplatsen), karta och allt sånt kommer.

 

Låter det bra

Janusz

Link to comment
Share on other sites

Ska bara kolla upp så att jag inte är ute och reser någonstans. Jagg ska göra mitt bästa för att komma, och skriver till Janusz så fort jag vet definitivt besked.

 

Janne

Link to comment
Share on other sites

Nu börjar det närma sig för träff i Göteborg.

 

19/6 kör vi, och jag kom att tänka på våra kära norrmän, som bor ungefär 4 timmars bilväg bort. Är några av er intresserade av att dyka upp? Säfflebuss åker till Oslo kl.2.40 och är framme i Oslo 6.20, så det alternativet finns också.

 

Vi har två lokaler som vi kan välja på, så jag blir glad om jag får veta vilka som kommer, så jag kan beräkna vårt antal. Skickar Borås en delegation?

 

Anmälda just nu:

Janusz (jag själv)

Dennis Gripencreutz

John Wiberg

Janne (Ruts)

Niklas Kärrstrand (Flax)

 

Scipio, Janken, Hinz?

 

Janusz

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Dåliga nyheter! Det ser ut som om jag kan bli tvungen att åka till England nästa vecka, och i så fall blir jag nog kvar ett tag. Det är inte helt säkert ännu, men jag ville berätta det för er i tid. Om jag inte kan komma hoppas jag att alla som kommer har det roligt och ser fram emot att göra samma sak en annan gång. Det skulle vara kul om det kunde bli en regelbunden grej åtminstone en gång i kvartalet eller så.

 

Jan Fransson

Link to comment
Share on other sites

Här kommer lokalen:

Nordengården

Stockholmsgatan 16

 

Man tar lättast spårvagn 1 eller 3 från Centralstationen till hållplatsen Härlanda.

Sen är det typ 3 min gångväg. Parkering finns. Vi börjar kl.10. och jag ska försöka ordna någon sort enkel middag.

 

Om man inte hittar, eller har några frågor, är det bara att ringa

0733-838310

Janusz

post-6-1087201674.jpg

Link to comment
Share on other sites

och jag kom att tänka på våra kära norrmän, som bor ungefär 4 timmars bilväg bort.

Tjena Janusz!

Fixa nåt till hösten så dyker jag upp, under sommaren blir det bara EM-fotboll + semester i Dalarna. Bra initiativ i GBG - ni borde ju kunna få till nån fast spelning.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...