Jump to content

A Bridge Too Far Tourament


carlsson

Recommended Posts

Vi är några stycken som har för avsikt att bege oss till Arnhems ASL-turnering som går 17-19:e September, och jag undrar hur många här som är intresserade av att följa med?

 

Min intention är att komma dit redan på torsdagen den 16:e för att gå med WWII-touren som kommer att arrangeras. Detta innebär antingen att man åker bisarrt tidigt på torsdag morgon eller redan på onsdagkvällen. Vilket kommer vi nog reda på vad det lider...

 

Turneringsavgiften inklusive boende och mat går på ca 1500,-. Därtill kommer resan som jag misstänker kommer landa på ca 1000,-. Blir vi tillräckligt många hyr vi en minibuss.

 

http://forum.aslsweden.com//index.php?act=...event&eventid=4

 

Jag kommer anmäla mig ganska snart eftersom det finns begränsat med sovplatser på hotellet och alla som redan nu vet att ni ska åka kan anmäla sig till mig så för vi en dialog om hur vi går tillväga!

Link to comment
Share on other sites

Hej,

 

Peter och jag kommer i egen bil. Med i den finns min sambo och hennes kompis, som släpper av oss i Arnhem och åker vidare till Paris (Det är priset man får betala för att få lov att komma loss ... :( )

Vi kommer dit redan onsdag kväll/natt för att utvilade ge oss ut på Goch-Kalkar road.

Med lite tur plockar damerna upp oss för hemresa på måndagen ...

 

Matts

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Så, då var man bokad, betald och klar. Jag hänger på! Kommer att bli hur skoj som helst! :)

 

Enligt Peter Struijf så skulle det tydligen komma riktigt många svenskar i år. Hittils är det sex som jag känner till i varjefall.

Link to comment
Share on other sites

Enligt Peter Struijf så skulle det tydligen komma riktigt många svenskar i år. Hittils är det sex som jag känner till i varjefall.

Bara genom att läsa denna tråd kan man konstatera att det blir minst 7

från Sverige, antagligen fler.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...