carlsson Posted June 19, 2023 Report Share Posted June 19, 2023 Lördagen den 15/7 har vi ASL-dag på Armagedon i Borås. Vi kör igång runt 10 och slutar när vi är klara. Välkommen! 🤗 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Klas Malmström Posted June 20, 2023 Report Share Posted June 20, 2023 Skall kolla om det passar.... 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
ago Posted June 22, 2023 Report Share Posted June 22, 2023 Låter fantastiskt trevligt, jobbar under veckan och kan få problem att hinna ner till lördag förmiddag. Ska göra mitt bästa för att lösa det. Jag återkommer. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jerry Posted June 30, 2023 Report Share Posted June 30, 2023 (edited) "Slutar när vi är klara" 💪 Edited June 30, 2023 by Jerry Link to comment Share on other sites More sharing options...
ago Posted July 12, 2023 Report Share Posted July 12, 2023 Får tyvärr inte ihop logistiken så jag måste tacka nej. Ha en trevlig dag. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
carlsson Posted July 12, 2023 Author Report Share Posted July 12, 2023 1 hour ago, ago said: Får tyvärr inte ihop logistiken så jag måste tacka nej. Ha en trevlig dag. Tack ändå för visat intresse. Vi blir en handfull ser det ut som just nu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Scipio Posted July 14, 2023 Report Share Posted July 14, 2023 Hade tänkt att jag skulle dyka upp också men det visade sig bli svårt att få till med de övriga semesterplanerna, men nästa gång kanske datumet funkar lite bättre. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Popular Post carlsson Posted July 15, 2023 Author Popular Post Report Share Posted July 15, 2023 Fyra tappra själar spelade ASL idag; Jens, Tomas, Klas och jag. Tomas blev manglad av Klas och jag dajsade Jens rejält i ett stort jungelslag (Krushing Kampar) med brittiskt artillery och japanskt flyg. Mycket trevligt var det hur som helst! 4 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts