Klas Malmström Posted April 27, 2023 Report Posted April 27, 2023 Du skall få ett email när det finns en ny version att ladda ner....kan vara så att man måste registrera sig...
Olsson Posted April 28, 2023 Report Posted April 28, 2023 På ditt konto hos Wargame Vault finns "My Library" med dina filer (köpta + uppdaterade).
Jerry Posted April 30, 2023 Author Report Posted April 30, 2023 tycker den har svårt att ladda ner... lyckade still plattan o telefonen men inte den stationära..... Kan man se VAD som är uppdaterat.... ?
Klas Malmström Posted April 30, 2023 Report Posted April 30, 2023 V2.05 jämfört med 2.03 - skillnaden bör vara J13 errata.
M Söderberg Posted April 30, 2023 Report Posted April 30, 2023 5 hours ago, Jerry said: tycker den har svårt att ladda ner... lyckade still plattan o telefonen men inte den stationära..... Du behöver bara ladda ner den en gång. Sedan är det en pdf-fil som du kan dela eller flytta mellan dator, platta och telefon med t.ex dropbox. Väldigt smidigt och enkelt.
Jerry Posted April 30, 2023 Author Report Posted April 30, 2023 7 hours ago, Klas Malmström said: V2.05 jämfört med 2.03 - skillnaden bör vara J13 errata. står detta någonstans ... ?
Klas Malmström Posted May 1, 2023 Report Posted May 1, 2023 Tror jag inte. Men jag vet att det är så i detta fallet. 😀 Jag tror inte att det görs någon "updates" fil till varje version. Nu har jag inte wargame vault så jag vet inte hur det ser ut där.
M Söderberg Posted May 1, 2023 Report Posted May 1, 2023 13 minutes ago, Klas Malmström said: Jag tror inte att det görs någon "updates" fil till varje version. Nu har jag inte wargame vault så jag vet inte hur det ser ut där. Det finns ingen update -fil på Wargame Vault. Bara de olika versionerna av EASLRB i två varianter för varje version. En variant som tydligen ska vara bättre på att behålla Zoomning när man hoppar mellan olika avsnitt med de inbyggda länkarna. Jag har dock inte märkt någon skillnad på dessa. Min erfarenhet säger istället att det beror på vilken programvara som använder för att läsa filen. Varför de gamla versionerna a EASLRB finns kvar vet jag inte. Jag tycker dessa är överflödiga. Jag använder bara senaste hela tiden.
Klas Malmström Posted May 1, 2023 Report Posted May 1, 2023 Kanske så Wargame Vault funkar normal, att äldre filer är kvar. Man ju extrahera texten från två versioner av pdf filerna och sedan jämföra - då ser man i alla fall skillnader i texterna. Klas
Recommended Posts