Olsson Posted February 16 Report Share Posted February 16 I kategorin kul grej, kommer här en hemmasnickrad App för Android. ASL kompatibel förstås. Gjord i MIT App inventor. Kom gärna med synpunkter på tex. max o min värden, samt om det blir grafiska konstigheter beroende på olika mobilmodeller. Eller vad annars som man kanske saknar/tycker bör ändras. Lättast är nog att maila filen till sin telefon, spara ned den, för att sedan klicka på den i telefonens filhanterare för installation. Som med all programvara är det installation på egen risk som gäller. Har man en gammal, inte längre använd telefon kan man ju testa i den först. SApp_1_0.apk 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
M Söderberg Posted February 16 Report Share Posted February 16 Jag har provat nu på en Galaxy Tab S5e. Ser ut att funka bra. Bra och snabbt gränssnitt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jerry Posted February 20 Report Share Posted February 20 Satan att man är i iphone-träsket Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Olsson Posted September 19 Author Report Share Posted September 19 Uppdatering 1.1 Nu inkluderande halva Factors i CC. SApp_1_1.apk 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jerry Posted September 25 Report Share Posted September 25 någon som vet om det finns till iphone .....??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
carlsson Posted September 28 Report Share Posted September 28 Denna som Anders har gjort är enbart gjord till Android. Jag vet inte om det finns någon variant till iPhone. (Jag har påbörjat en scenario-hanteringsapp till iPhone, men den lär inte innehålla sådant som visas i denna tråden, iallfall inte i första versionen.) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ago Posted September 28 Report Share Posted September 28 Nu ska jag inte få någon ära av att ha gjort denna app. Det är min bror Lars. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jerry Posted September 28 Report Share Posted September 28 Line of sight-grjen tilltalar mig rejält... nästan läge för en android Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts