Olsson Posted February 16, 2023 Report Share Posted February 16, 2023 I kategorin kul grej, kommer här en hemmasnickrad App för Android. ASL kompatibel förstås. Gjord i MIT App inventor. Kom gärna med synpunkter på tex. max o min värden, samt om det blir grafiska konstigheter beroende på olika mobilmodeller. Eller vad annars som man kanske saknar/tycker bör ändras. Lättast är nog att maila filen till sin telefon, spara ned den, för att sedan klicka på den i telefonens filhanterare för installation. Som med all programvara är det installation på egen risk som gäller. Har man en gammal, inte längre använd telefon kan man ju testa i den först. SApp_1_0.apk 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
M Söderberg Posted February 16, 2023 Report Share Posted February 16, 2023 Jag har provat nu på en Galaxy Tab S5e. Ser ut att funka bra. Bra och snabbt gränssnitt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jerry Posted February 20, 2023 Report Share Posted February 20, 2023 Satan att man är i iphone-träsket Link to comment Share on other sites More sharing options...
Olsson Posted September 19, 2023 Author Report Share Posted September 19, 2023 Uppdatering 1.1 Nu inkluderande halva Factors i CC. SApp_1_1.apk 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jerry Posted September 25, 2023 Report Share Posted September 25, 2023 någon som vet om det finns till iphone .....??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
carlsson Posted September 28, 2023 Report Share Posted September 28, 2023 Denna som Anders har gjort är enbart gjord till Android. Jag vet inte om det finns någon variant till iPhone. (Jag har påbörjat en scenario-hanteringsapp till iPhone, men den lär inte innehålla sådant som visas i denna tråden, iallfall inte i första versionen.) Link to comment Share on other sites More sharing options...
ago Posted September 28, 2023 Report Share Posted September 28, 2023 Nu ska jag inte få någon ära av att ha gjort denna app. Det är min bror Lars. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jerry Posted September 28, 2023 Report Share Posted September 28, 2023 Line of sight-grjen tilltalar mig rejält... nästan läge för en android Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts