carlsson Posted December 16, 2021 Report Share Posted December 16, 2021 Traditionsenligt inleder vi ASL-året med en kickoff i Borås, denna gången den 14-16 Januari! Som vanligt är vi på Armagedon i Borås, och som vanligt har vi trevligt och spelar vårt favoritspel i glada vänners lag. Vi hoppas att vi ser dig där! För mer info, se: https://www.aslsweden.com/asl-kickoff.html /Team Westcoast ASL:ers 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
carlsson Posted December 17, 2021 Author Report Share Posted December 17, 2021 Som vanligt så spelar jag gärna något större som man inte hinner med annars. Any takers? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bergwall Posted December 22, 2021 Report Share Posted December 22, 2021 On 12/17/2021 at 7:49 PM, carlsson said: Som vanligt så spelar jag gärna något större som man inte hinner med annars. Any takers? På kickoffen spelas endast ASO prep. Är sen gammalt. Välj ett av dom så är jag på! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
carlsson Posted December 23, 2021 Author Report Share Posted December 23, 2021 15 hours ago, Bergwall said: På kickoffen spelas endast ASO prep. Är sen gammalt. Välj ett av dom så är jag på! Är det ingen som vågar spela något stort, så är det klart att jag ställer upp på ett ASO-scenario! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bergwall Posted January 17, 2022 Report Share Posted January 17, 2022 Kul helg som vanligt grabbar! 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Popular Post carlsson Posted January 17, 2022 Author Popular Post Report Share Posted January 17, 2022 Tack för en trevlig helg på kickoffen. I år var vi 10 deltagare under olika delar av helgen, och som vanligt var det en gemytlig upplevelse! Bifogar lite random bilder från helgen. 5 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peyre Posted January 21, 2022 Report Share Posted January 21, 2022 Tight line of sight där på CC8😁 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
carlsson Posted January 21, 2022 Author Report Share Posted January 21, 2022 2 hours ago, Peyre said: Tight line of sight där på CC8😁 Japp, det kan man lugnt säga... 😝 Vi rule:ade den som blocked. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Crustav Posted January 22, 2022 Report Share Posted January 22, 2022 Tips är att inte sträcka tråden så hårt. Då brukar man kunna skruva runt hörnen. 😉 1 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts