Wes Posted January 14, 2016 Report Share Posted January 14, 2016 (kan ha fel dock) Pocket edition, index för CC refererar till [Human wave: 25.234-.235] men det finns inget kapitel 25.235. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Klas Malmström Posted January 14, 2016 Report Share Posted January 14, 2016 Indexet refererar till dom "gamla" HW reglerna - dom reglerna uppdateras i Armies of Oblivion. Jag skulle tro att det finns fler referenser i Index som är obsoleta nu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tysken Posted February 1, 2016 Report Share Posted February 1, 2016 Indexet refererar till dom "gamla" HW reglerna - dom reglerna uppdateras i Armies of Oblivion. Jag skulle tro att det finns fler referenser i Index som är obsoleta nu.Några åsikter angående regelboken i pocket edition? - Ha inte köpt än och fundera. Tysken Link to comment Share on other sites More sharing options...
B-E Karlsson Posted February 1, 2016 Report Share Posted February 1, 2016 Jag gillar den. Praktisk att ha med sig. Funderar på om jag behöver två. En att ha när man spelar (hemma) och en på jobbet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wes Posted February 1, 2016 Author Report Share Posted February 1, 2016 Skulle vara bra med en letter/A4 storlek på den eftersom man förstör ögonen på den lilla stilen. Annars är den mycket bra eftersom det är så enkelt att snabbt titta upp referenserna som finns överallt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Klas Malmström Posted February 2, 2016 Report Share Posted February 2, 2016 Några åsikter angående regelboken i pocket edition? - Ha inte köpt än och fundera. TyskenDen är praktisk att ta med sig när man är ute på turneringar/etc. - vid hemmafronten använder jag dock den vanliga. Eftersom jag fick mitt exemplar av MMP så kan jag inte uttala mig om det är värd pengarna. Link to comment Share on other sites More sharing options...
CTABKA Posted June 26, 2019 Report Share Posted June 26, 2019 Nu finns regel 23.235 igen som en errata, hur man spelar om en bruten HW unit blir Berserk, Battle Harden och/eller skapar en Hero.http://forum.aslsweden.com//index.php?showtopic=3647 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts