carlsson Posted November 22, 2015 Report Share Posted November 22, 2015 Som brukligt är, har vi ASL-kickoff även 2016. Denna gången blir det helgen 15-17 Januari, och som vanligt på Armagedons lokaler i Borås. Vem som helst får komma, och det är ingen turnerning. För anmälan och mer info, läs här: http://www.aslsweden.com/asl-kickoff.html Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
B-E Karlsson Posted November 22, 2015 Report Share Posted November 22, 2015 Kan inte lova något än föränn efter nyår men om det finns plats för en Värmlänning så ska jag försöka komma lördag och söndag. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
B-E Karlsson Posted November 22, 2015 Report Share Posted November 22, 2015 Om någon vore sugen skulle jag behöva en rejäl omgång och lektion gällande fordon. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bergwall Posted November 23, 2015 Report Share Posted November 23, 2015 Carlsson - det star fel datum om man går in på kickoffen via länken www.aslsweden.com.Uppdaterar du? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
carlsson Posted November 23, 2015 Author Report Share Posted November 23, 2015 Carlsson - det star fel datum om man går in på kickoffen via länken www.aslsweden.com.Uppdaterar du? Jag vet, det är något skumt fel när jag försöker att uppdatera. Försöker att lösa det så fort jag kan! Edit: Fixat! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
carlsson Posted November 23, 2015 Author Report Share Posted November 23, 2015 Kan inte lova något än föränn efter nyår men om det finns plats för en Värmlänning så ska jag försöka komma lördag och söndag. Värmlänningar är mer än välkomna! Kör gärna ett scenario i fordonsutbildningssyfte om ingen annan vill! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
carlsson Posted January 2, 2016 Author Report Share Posted January 2, 2016 Halloj gubbar!Nu närmar sig ASL Kickoffen med stormande steg, och jag är sugen på ett stort fetingscenario, tillika en uppesittarkväll med snabba – men hysteriskt roliga – zombie-scenarion. Any takers? PS. Björn; När vet du om du kommer? Avsätter gärna tid för ett schysst fordonsscenario för din skull! DS. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
B-E Karlsson Posted January 2, 2016 Report Share Posted January 2, 2016 i morgon avgörs det.Frugan försöker få en ersättare till jobbet. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
carlsson Posted January 2, 2016 Author Report Share Posted January 2, 2016 Okej. Vi håller tummarna! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ago Posted January 3, 2016 Report Share Posted January 3, 2016 Har fortfarande inte bestämt mig, Borås eller Köpenhamn, hur ska jag göra kan inte åka på båda. HJÄLP MIG. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Raslurbat Posted January 4, 2016 Report Share Posted January 4, 2016 Borås blir mycket billigare . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bergwall Posted January 4, 2016 Report Share Posted January 4, 2016 Kör på båda Ago. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
B-E Karlsson Posted January 5, 2016 Report Share Posted January 5, 2016 Jag kommer ner på Lördag om det passar sig att komma bara en dag. Får ingen som kan jobba åt mig på fredag och jag måste åka hem på söndag förmiddag.Det var en diger kravlista så att säga men om någon vill spela då gör jag gärna det på lördagen. Vilket hotell ligger närmast lokalen ni spelar i? Vilka tider gäller på lördag så jag kan planera körningen? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
carlsson Posted January 6, 2016 Author Report Share Posted January 6, 2016 Har fortfarande inte bestämt mig, Borås eller Köpenhamn, hur ska jag göra kan inte åka på båda. HJÄLP MIG. Matts kommer ner till kickoffen, så ni kanske kan samåka? Vet inte om det hjälper, men ändå. Jag kommer ner på Lördag om det passar sig att komma bara en dag. Får ingen som kan jobba åt mig på fredag och jag måste åka hem på söndag förmiddag.Det var en diger kravlista så att säga men om någon vill spela då gör jag gärna det på lördagen. Vilket hotell ligger närmast lokalen ni spelar i? Vilka tider gäller på lördag så jag kan planera körningen? Kul! Bättre med en dag än ingen! Det hotellet som besökare brukar använda sig av är Sköna Nätter: http://hotellskonanatter.seDet ligger ca 1-2 km från lokalerna, vilket är ungefär lika långt som till centrum, så vill man ha lite mer stad så kan stadskärnan erbjuda ett urval med hotell också. Det går även bra att sova i lokalerna. Välkommen! Vi är idag 6 stycken anmälda, 7 med BE. Det finns alltså gott om plats för många fler, så var inte blyga! Ärtsoppa är gott. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
B-E Karlsson Posted January 9, 2016 Report Share Posted January 9, 2016 He He. Ärtsoppa är sjukt gott. Köpte punch som jag tar med på fredagen. Jag kör ner till Borås eftr jobbet på fredag. Räknar med att lämna K-D 1600. Är framme runt 2100. Kan jag stanna till och säga hej samt Lämna av lite grejor eller stör jag?. Bokat Hotell från fredag till söndag. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
carlsson Posted January 9, 2016 Author Report Share Posted January 9, 2016 He He. Ärtsoppa är sjukt gott. Köpte punch som jag tar med på fredagen. Jag kör ner till Borås eftr jobbet på fredag. Räknar med att lämna K-D 1600. Är framme runt 2100. Kan jag stanna till och säga hej samt Lämna av lite grejor eller stör jag?. Bokat Hotell från fredag till söndag. Du stör inte alls, vi är som sagt väldigt laid back på kickoffen.Adressen som du ska ställa in på GPS:en är "Katrinehillsgatan". Finns inget nummer. Bekräftelse kommer per epost. Välkommen! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ago Posted January 12, 2016 Report Share Posted January 12, 2016 (edited) Så hade jag äntligen bestämt mig för att komma till Borås den 22 januari för en trevlig Kick off, går in för att anmäla mig och vad ser jag? Det är inte den 22:a utan den 15:e, har ingen aning om vad som gjort att jag tänkt fel. Men den här helgen är redan uppbokad, så tyvärr missar jag allt. Dum i huvudet är bara förnamnet. Ha det så kul ni lyckliga, så ses vi någon annan gång. Edited January 12, 2016 by ago Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Magnusnod Posted January 12, 2016 Report Share Posted January 12, 2016 Jag trillar in på fredag efter jobbet (runt 16 eller så) och stannar ett scenario eller två. Hade hoppats på att kunna hänga kvar över lördagen med men vi ska tydligen ha visning av lägenheten på söndag så måste hem och fixa för det. Av den anledningen kommer jag också ha lite svårt att ta med mig grejer... Ska försöka rafsa ihop så mkt som möjligt. Är även riktigt oskönt ringrostig eftersom jag knappt haft tid att ens klappa på min ASL-samling senaste året, men blir gladeligen omhändertagen av någon med lite tålamod. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Göran Andersson Posted January 13, 2016 Report Share Posted January 13, 2016 Planerar att vara med under enbart fredagen. Hoppas planen håller. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bergwall Posted January 13, 2016 Report Share Posted January 13, 2016 Jag kommer fredag och åker söndag. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
carlsson Posted January 14, 2016 Author Report Share Posted January 14, 2016 Kul Magnus och Göran! Bättre lite tid än ingen tid. Välkomna! ...och Anders, trist att du inte kan komma ner. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
B-E Karlsson Posted January 18, 2016 Report Share Posted January 18, 2016 Tack som fan för ett kul arrangemang och supertrevligt sällskap. Otroligt kul. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Göran Andersson Posted January 18, 2016 Report Share Posted January 18, 2016 Tack alla för i fredags. Blev bara fredagskvällen för min del men alla timmar är ju guld värda i denna sporten. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
carlsson Posted January 19, 2016 Author Report Share Posted January 19, 2016 Tack själva allihopa! Det var supertrevligt som vanligt, med tre spelade scenarion och ett lite väl stort scenario från Zombie-pak... Men ruggigt skoj! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bergwall Posted January 19, 2016 Report Share Posted January 19, 2016 Kanonhelg! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fk Ståhl Posted January 25, 2016 Report Share Posted January 25, 2016 Mycket trivsamt!Stort tack! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts