carlsson Posted October 6, 2015 Report Share Posted October 6, 2015 Om knappt två månader går årets upplaga av Supporting Fire av stapeln!Som vanligt är det ett "Blind Round"-format som gäller, vilket innebär att du inte behöver plugga scenarion nätterna igenom innan turneringsstart. Vi har för tillfället fyra olika rundansvariga i form av: Mattias Bergwall, Tomas Davidsson, Lars-Robert Gregorson och Andreas Carlsson.Anmälan och övrig info görs här: http://www.supportingfire.comFrågor ställs med fördel här på forumet eller direkt till mig. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mydaum Posted October 7, 2015 Report Share Posted October 7, 2015 Jag kommer! 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Olsson Posted October 8, 2015 Report Share Posted October 8, 2015 Också anmäld Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wes Posted October 8, 2015 Report Share Posted October 8, 2015 Måste man kunna se till att man kan komma på. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ago Posted October 8, 2015 Report Share Posted October 8, 2015 Klart man kommer till Supporting Fire. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tysken Posted October 18, 2015 Report Share Posted October 18, 2015 (edited) Tyvärr inte .... //Tysken Edited October 18, 2015 by Tysken Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ago Posted November 2, 2015 Report Share Posted November 2, 2015 Hur går det? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Raslurbat Posted November 2, 2015 Report Share Posted November 2, 2015 Det går enligt planen. Troligen sista test utav scenarion på lördag. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
carlsson Posted November 2, 2015 Author Report Share Posted November 2, 2015 Hur går det? Det går BRA! Alla scenarion utom en runda är nu speltestade och planeringen i full gång. Har varit lite dålig på att uppdatera p g a en husförsäljning, en flytt, några utbrända familjemedlemmar samt några hundra procent för mycket att göra på jobbet... Men mer information kommer denna veckan! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ON TOP ASL Posted November 16, 2015 Report Share Posted November 16, 2015 Ha så trevligt, tyvärr kommer inte jag denna gång. Slå lågt... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
carlsson Posted November 16, 2015 Author Report Share Posted November 16, 2015 Nu är vi 16 anmälda. Ett tråkigt rekord, eftersom det är sämsta närvaron under de åren vi varit igång. Verkar vara ett allmänt bortfall på alla svenska turneringar, håller folk på att skaffa barn och sånt jox, eller vad händer? Hur som helst kommer vi att ha väldigt, väldigt trevligt! 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Göran Andersson Posted November 16, 2015 Report Share Posted November 16, 2015 Nu är vi 16 anmälda. Ett tråkigt rekord, eftersom det är sämsta närvaron under de åren vi varit igång. Verkar vara ett allmänt bortfall på alla svenska turneringar, håller folk på att skaffa barn och sånt jox, eller vad händer? Hur som helst kommer vi att ha väldigt, väldigt trevligt! Japp, det får ju inte bli udda antal så jag hängde på! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Olsson Posted November 19, 2015 Report Share Posted November 19, 2015 (edited) Andreas, funkar det att Swisha anmälnings/mat avgiften. Eller måste jag ge mig ut till bankomaten i snögloppet. Ses imorgon Edited November 19, 2015 by Olsson Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
carlsson Posted November 19, 2015 Author Report Share Posted November 19, 2015 Vi kan lösa en Swish-variant! Välkommen! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Olsson Posted November 22, 2015 Report Share Posted November 22, 2015 Tack Andreas för ett fantastiskt väl genomfört arrangemang. Bra, och i tid väl anpassade scenarion, mycket god mat och trevligt sällskap. Den gemensamma genomgången av scenariona inför varje runda är guld värda. Kommer åter. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Olsson Posted November 22, 2015 Report Share Posted November 22, 2015 PS. Förstås tack även till resp. Round ansvarig. Snygg touch med surprise Desert rond . 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ago Posted November 22, 2015 Report Share Posted November 22, 2015 Håller med Olsson, det kunde inte ha varit bättre. Tack alla ansvariga vi ses igen. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mydaum Posted November 25, 2015 Report Share Posted November 25, 2015 Tack för en väldigt bra turnering! Som vanligt så är det väldigt trevlig att träffa alla Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
carlsson Posted November 25, 2015 Author Report Share Posted November 25, 2015 Tack för alla lovord! Vi är själva väldigt nöjda. Och som vanligt är det väldigt kul att träffa alla. Hoppas vi ses på kickoffen den 15-17 Januari! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Göran Andersson Posted January 26, 2016 Report Share Posted January 26, 2016 Tänkte dyka in på länken till SF ovan och kolla eventuell resultatlista och vem det nu var som man spelade med ? Men det verkar som att länken är "broken" Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
carlsson Posted January 27, 2016 Author Report Share Posted January 27, 2016 Det stora livsproblemet "jobb" har kommit ivägen så det har varit dålig aktivitet sen turneringen, dessutom flyttade jag en server för några veckor sen och glömde av supportingfire-sidan... Tack för bumpen, nu är den uppe! Resultat och ROAR kommer om några dagar. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Göran Andersson Posted February 9, 2016 Report Share Posted February 9, 2016 Det stora livsproblemet "jobb" har kommit ivägen så det har varit dålig aktivitet sen turneringen, dessutom flyttade jag en server för några veckor sen och glömde av supportingfire-sidan... Tack för bumpen, nu är den uppe! Resultat och ROAR kommer om några dagar."Bump" igen! Verkar som supportingfire är nere igen! MVH Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
carlsson Posted February 9, 2016 Author Report Share Posted February 9, 2016 Har flyttat servrar och haft mig i helgen, denna hamnade lite efter... Uppe igen! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Klas Malmström Posted February 9, 2016 Report Share Posted February 9, 2016 Skandal! - här betalar vi 0 kronor och så funkar det inte ibland. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
carlsson Posted February 9, 2016 Author Report Share Posted February 9, 2016 Skandal! - här betalar vi 0 kronor och så funkar det inte ibland. Precis. Vad värre är, är att vi har lyckats förstöra Monradkorten innan runda 5 skrevs in...Nåväl, skit händer. Nu har alla som var med fått ett infomail om detta, så snart är resultaten upp också. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Klas Malmström Posted February 9, 2016 Report Share Posted February 9, 2016 Some icke-deltagare måste jag nog ändå känna mig lite "kränkt" 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Olsson Posted February 17, 2016 Report Share Posted February 17, 2016 Nu finns resultaten här:http://www.asl-area.org/euTourneys.html Huvudsidan:http://www.asl-area.org/index.html Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Olsson Posted February 17, 2016 Report Share Posted February 17, 2016 Tycker dock att informationen var lite torftig, man vill ju gärna se vilka nationer som möts i scenariot och vem som spelar vad. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts