carlsson Posted August 24, 2014 Report Share Posted August 24, 2014 Om knappt två månader går årets upplaga av Supporting Fire av stapeln! Som vanligt är det ett "Blind Round"-format som gäller, vilket innebär att du inte behöver plugga scenarion nätterna igenom innan turneringsstart. Vi har fem olika rundansvariga vilket torde garantera en härlig mix av scenarion och upplevelser! Dessa är: Mattias Bergwall, Håkan Isaksson, Derek Ward, Tomas Davidsson och Fredrik Scheuer. Anmälan och övrig info görs här: http://www.supportingfire.com Frågor ställs med fördel här på forumet eller direkt till mig. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Scipio Posted August 25, 2014 Report Share Posted August 25, 2014 Rackarns, den helgen är jag bortrest på. :/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
carlsson Posted August 25, 2014 Author Report Share Posted August 25, 2014 Trist. Avboka resan? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Scipio Posted August 26, 2014 Report Share Posted August 26, 2014 Nah det blir inte bra, vi är ett gäng som åker och har redan bokat och planerat det i några månader nu. Får nog sikta på nya-året-träffen istället. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mydaum Posted September 1, 2014 Report Share Posted September 1, 2014 Bokat Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mattias Rönnblom Posted September 1, 2014 Report Share Posted September 1, 2014 Jag kommer hem från ASLOk på tisdagen den veckan... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Magnusnod Posted September 28, 2014 Report Share Posted September 28, 2014 Har nu kämpat med att få loss den här helgen, men det bästa jag kan få till verkar vara ett deltagande på lördagen. Förhoppningsvis kan jag få med mig en vän också. Finns det möjlighet att delta i turneringsupplägget för bara en dag eller är det andra som också kommer bara över lördagen? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
carlsson Posted September 28, 2014 Author Report Share Posted September 28, 2014 Det går utmärkt att komma bara en dag, men meddela mig i förväg så att jag kan planera rätt! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ago Posted October 8, 2014 Report Share Posted October 8, 2014 Vad ska man ha med sig? Har inte hittat det någonstans. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
carlsson Posted October 8, 2014 Author Report Share Posted October 8, 2014 Vad ska man ha med sig? Har inte hittat det någonstans. Under punkt 2 "What to bring" http://www.supportingfire.com/attractions/ Kommer även ett mail i slutet på veckan. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ago Posted October 9, 2014 Report Share Posted October 9, 2014 Många grejer blev det. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
carlsson Posted October 9, 2014 Author Report Share Posted October 9, 2014 "The more the merrier" Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Magnusnod Posted October 11, 2014 Report Share Posted October 11, 2014 Skit också, jag kommer inte hinna förbi ens på lördagen Hur ser det ut inför kick-off 2015, verkar den bli av? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
carlsson Posted October 11, 2014 Author Report Share Posted October 11, 2014 Trist Magnus, men livet tenderar till att ta sin tribut... :-/ Kickoffen blir av! Något datum är dock inte satt än. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ON TOP ASL Posted October 20, 2014 Report Share Posted October 20, 2014 Skitkul var det (tack till alla jag spelade) och övriga - och som vanligt gör turneringsledaren ett fantastiskt jobb. :-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mydaum Posted October 20, 2014 Report Share Posted October 20, 2014 Jag håller med Ola. Tack för en trevlig turnering! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ago Posted October 20, 2014 Report Share Posted October 20, 2014 Lika bra som alltid. Tack staben för ett perfekt arrangemang. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
carlsson Posted October 21, 2014 Author Report Share Posted October 21, 2014 Tack gubbar, kul att höra! Och tack själva! Här kanske ni finns på bild:http://forums.gamesquad.com/showthread.php?119859-Supporting-Fire-2014-Live-from-Sweden&p=1713751#post1713751 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mydaum Posted October 6, 2015 Report Share Posted October 6, 2015 Borde det inte komma upp en tråd med året SF snart? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
carlsson Posted October 6, 2015 Author Report Share Posted October 6, 2015 Det borde det. Haft lite mycket med flytt och jobb men du har helt rätt, fixar med en gång! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts