Jerry Posted August 16, 2013 Report Share Posted August 16, 2013 Någon som får kontakt med denna "brodersida" ?Jag lyckas inte ialla fall Link to comment Share on other sites More sharing options...
carlsson Posted August 16, 2013 Report Share Posted August 16, 2013 Har gjort en del inlägg där genom åren, men är inte speciellt aktiv. Men det har funkat bra de gångerna jag varit där. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Klas Malmström Posted August 16, 2013 Report Share Posted August 16, 2013 Någon som får kontakt med denna "brodersida" ?Jag lyckas inte ialla fallNej, jag får felmeddelande: ForbiddenYou don't have permission to access /forum/ on this server.Additionally, a 404 Not Found error was encountered while trying to use an ErrorDocument to handle the request. Link to comment Share on other sites More sharing options...
carlsson Posted August 16, 2013 Report Share Posted August 16, 2013 Aha, jag missuppfattade frågan! Nej, jag får samma fel på forum-delen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Magnusnod Posted August 19, 2013 Report Share Posted August 19, 2013 Jag har försökt regga mig i snart ett halvår utan framgång. Försökt få tag på flera Admins angående aktivering av konto, men det har varit lönlöst. Märkligt! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Klas Malmström Posted August 20, 2013 Report Share Posted August 20, 2013 Jag har försökt regga mig i snart ett halvår utan framgång. Försökt få tag på flera Admins angående aktivering av konto, men det har varit lönlöst. Märkligt!Har du provat igen efter uppgraderingen ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
ragngand Posted August 20, 2013 Report Share Posted August 20, 2013 Jag har försökt regga mig i snart ett halvår utan framgång. Försökt få tag på flera Admins angående aktivering av konto, men det har varit lönlöst. Märkligt!Jag har samma upplevelse, mitt konto blev inaktivt för något år sedan och sedan dess har det varit omöjligt att få kontakt med någon admin eller liknande. Jag har dock upplevelsen att krigsspel.se är en klubb för inbördes beundran så de kanske inte vill ha någon utifrån som stör deras lilla värld. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Magnusnod Posted August 20, 2013 Report Share Posted August 20, 2013 Har du provat igen efter uppgraderingen ? Hm, det beror på när uppdateringen ägde rum? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Klas Malmström Posted August 20, 2013 Report Share Posted August 20, 2013 Hm, det beror på när uppdateringen ägde rum?Från Admin på krigsspel.se (20 August 2013, 15:56):"För tillfället kan man inte bli medlem på forumet då vi fortfarande får in många spamanvändare. Vi håller på att installera lite bättre skydd mot detta och när det är uppe sätter vi igång möjligheten igen." Link to comment Share on other sites More sharing options...
Magnusnod Posted August 20, 2013 Report Share Posted August 20, 2013 (edited) Från Admin på krigsspel.se (20 August 2013, 15:56):"För tillfället kan man inte bli medlem på forumet då vi fortfarande får in många spamanvändare. Vi håller på att installera lite bättre skydd mot detta och när det är uppe sätter vi igång möjligheten igen." Ok, tack för hjälpen med att få besked! Tycker dock att det borde framgått ganska tydligt för Adminsen via mina skickade mail att jag inte är en bot. Då är det bara att bida sin tid helt enkelt. Är framförallt Köp/Sälj-sektionen jag vill åt så egentligen är det ingen brådska. Edited August 20, 2013 by Magnusnod Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts