Bergwall Posted May 28, 2010 Report Share Posted May 28, 2010 Game Turns. Men du kan ju passa på att spela med Danne som i vår spelning av Anhalt Pandemonium först sprang tillbaks med en 8-0-ledare, hittade en panzerfaust, whackade min IS2'a och i rundan därefter självbröt sin pinnade 9-1-ledare så att den skulle kunna routa med sin brutna squad. I efterföljande rallyphase rullar han snakeeyes på rally på ledaren - HOB på ledaren och därefter snakeeyes på rally på squaden, HOB + hero creation på squaden. Så har man en 9-2'a till + fanatic SS658 + hero mot sig.... Den enda gången jag sett 2 9-2or ifrån samma sida på samma bräde tidigare är RB.... //M Link to comment Share on other sites More sharing options...
Martin Svärd Posted May 28, 2010 Report Share Posted May 28, 2010 Men du kan ju passa på att spela med Danne som i vår spelning av Anhalt Pandemonium först sprang tillbaks med en 8-0-ledare, hittade en panzerfaust, whackade min IS2'a och i rundan därefter självbröt sin pinnade 9-1-ledare så att den skulle kunna routa med sin brutna squad. I efterföljande rallyphase rullar han snakeeyes på rally på ledaren - HOB på ledaren och därefter snakeeyes på rally på squaden, HOB + hero creation på squaden. Så har man en 9-2'a till + fanatic SS658 + hero mot sig.... Den enda gången jag sett 2 9-2or ifrån samma sida på samma bräde tidigare är RB.... //M WoW! Det är sånt där som gör ASL till spelet utöver det lilla extra. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Janusz Posted May 28, 2010 Report Share Posted May 28, 2010 Det är ett fanastiskt spel. Jag bara väntar på att få veta hur Bergwall görlorade pga. just -2 från ledaren. Segan påpekar vi att HOB är NA för selfrally. I Smith and Weston har jänkarna två 10-2 tlll typ 10 squads Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peyre Posted May 28, 2010 Report Share Posted May 28, 2010 (edited) WoW! Det är sånt där som gör ASL till spelet utöver det lilla extra. Ähh, det är ett skitspel. Bara tur som gäller Edited May 28, 2010 by Peyre Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bergwall Posted May 30, 2010 Report Share Posted May 30, 2010 (edited) Det är ett fanastiskt spel. Jag bara väntar på att få veta hur Bergwall görlorade pga. just -2 från ledaren. Segan påpekar vi att HOB är NA för selfrally. I Smith and Weston har jänkarna två 10-2 tlll typ 10 squads Du har rätt.... Glömdes i stridens hetta...Får läsa på bättre till nästa gång. //M Edited May 30, 2010 by Bergwall Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bergwall Posted May 30, 2010 Report Share Posted May 30, 2010 WoW! Det är sånt där som gör ASL till spelet utöver det lilla extra. Ja det var en minnesvärd spelning.Danne hade en rejäl uppförsbacke efter turn 2 men hängde i, tog några chanser som föll väl ut och vände scenariot. //M Link to comment Share on other sites More sharing options...
CTABKA Posted October 17, 2021 Author Report Share Posted October 17, 2021 Resultat http://asl-ratings.org/web/pages/tableGameResultsforTournament.php?tournamentid=SAT_10 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts