Jump to content

Dezign-pack


Janusz

Recommended Posts

Var det Dezign-pack som är ASLOK XX paketet som spelades så mycket på ASLOK?

 

Vad ingår i ASLOK XX? Jag såg "Come seven come eleven" på Klas bilder, men det scenariot har redan publicerats i fanzinet Forward observer. Har det förändrats något sedan dess? Är det fler fanzin-scenarion som ingår?

 

Janusz

Link to comment
Share on other sites

Var det Dezign-pack som är ASLOK XX paketet som spelades så mycket på ASLOK?

Janusz

 

Nej, Dezign Pak 1 och ASLOK XX-packet är två olika saker. ASL XX finns på ROAR, så du kanske kan kika där och se om du känner igen några andra scenarion. Jag såg ingen som spelade något Dezign Pak-scenario, men enligt dem själva så var det en "big hit", så jag kanske inte var tillräckligt uppmärksam.

Link to comment
Share on other sites

Av de scenario-packs som kom på ASLOK fick detta mest positiv kritik (av Tom Repetti), står mycket på warfare-HQ

 

Fast hans "kritik" bestod till en stor del i vad han trodde att han helst skulle vilja spela - så tolkade jag det i alla fall.

 

Var det Dezign-pack som är ASLOK XX paketet som spelades så mycket på ASLOK?

 

Vad ingår i ASLOK XX? Jag såg "Come seven come eleven" på Klas bilder, men det scenariot har redan publicerats i fanzinet Forward observer. Har det förändrats något sedan dess? Är det fler fanzin-scenarion som ingår?

 

Jag tror att det finna två scenarion i ASLOK XX packen som har givits ut i något Fanzine tidigare.

Troligtvis med en del ändringar.

Link to comment
Share on other sites

Det scenarion i XX packen som jag kände igen sednan tidigare var "Come seven, come eleven" och "Friendle Fire" som båda var med i internet fanziner Forward Observer. Vet inte hur stora skillnaderna är mellan utgåvorna. "A walk in the Sun" har också snurrat omkring på internet i olika utgåvor tidigare.

 

Dezign Pak scenariona ser kul ut, synd bara att layouten och trycket är så uckigt.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...