Jerry Posted May 20, 2022 Report Posted May 20, 2022 Hmmmm kul grej.... Mejlade MMP om man kunde få köpa lösa countersheets mina prep fire o en del annat är utslitet, (onödigt med trippla eller fyrdubbla Beyond Valor) Och fick svar efter ett par dagar att , jo minsann det gick bra , men när frakten för ett sheet gick loss på 230:- o ett countersheet 90:- o risk att fastna i tullens garn , så blev det ingen affär. Tyvärr blir det ju en aning mera ekonomiskt försvarbart att köpa en hel låda istället, lite synd tycker jag. Man har ju så många stormpionjärer i mint condition så det inte är sant.........
Klas Malmström Posted May 20, 2022 Report Posted May 20, 2022 Frakt från USA till Sverige har varit dyrt i många år nu.
carlsson Posted May 21, 2022 Report Posted May 21, 2022 Jag ska försöka komma ihåg detta nästa gång jag beställer till Trojan Games, så slipper du vansinnesfrakt. Vad heter countersheeten exakt?
Jerry Posted May 23, 2022 Author Report Posted May 23, 2022 No 1 "beyond valor". det är prep fire, o def fire, som är totalt worn out Även mina stukas är hellt uppslitna men det tror jag jag kan leva med 1
Recommended Posts