Landers Posted January 1, 2005 Report Share Posted January 1, 2005 (edited) Carlsson, Jag har en fråga om Trojan Games hemsida. Finns det ingen möjlighet att skriva lite om artiklarna du säljer. Jag som är nybörjare vet inte vad tex ASL Journal innehåller eller schwerpungt 1-9 är/innehåller. Detta skulle ju innebära lite extra arbete för dig, men jag vet ju att du har gott om tid Landers Edited January 1, 2005 by Landers Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
carlsson Posted January 1, 2005 Report Share Posted January 1, 2005 Det är just det.... tid. Jag vill väldigt gärna skriva mer om artiklarna, men jag har helt enkelt ingen möjlighet. Eventuellt skulle man kunna hämta infon direkt från MMP's sida, på vissa av artiklarna har jag lagt in länkar men inte på alla. Kanske nån som har lust att hjälpa till? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Olsson Posted January 1, 2005 Report Share Posted January 1, 2005 Jag har sedan tidigare lagt en Excel-fil i filarkivet, som kanske kan vara till lite hjälp. Innehållsförteckning GENERAL, ANNUAL, JOURNAL. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maglica Posted January 2, 2005 Report Share Posted January 2, 2005 Carlsson, Jag har en fråga om Trojan Games hemsida. Finns det ingen möjlighet att skriva lite om artiklarna du säljer. Jag som är nybörjare vet inte vad tex ASL Journal innehåller eller schwerpungt 1-9 är/innehåller. Detta skulle ju innebära lite extra arbete för dig, men jag vet ju att du har gott om tid Landers Aj, aj aj, schwerpungt. Det måste gör j-vligt ont. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts