Jump to content

Recommended Posts

Posted

Äntligen! Efter många långa dystra nätter i det blå har vi äntligen landat och rullar nu ut förstärkningarna för att återigen arrangera ASL-dag på Armagedon!

post-1-0-49062900-1554914043_thumb.jpg

Vi kör igång kl 11. Denna gången håller vi till i Blå Rummet, då det samtidigt sker en Bolt Action-turnering i föreningens stora rum.

För mer info, läs här: http://aslsweden.com/asl-dagar_i_boras.html

Anmäl er gärna i förväg via P M, Mail, eller här i tråden.

Välkommen!

• 3 weeks later...
Posted

Efter att kört ryssar och tyskar i köttkvarnen med inte mkt kvar och en lite oväntad utgång, så måste jag tacka alla boråsare och Mattias en mkt trevlig lördag. Ni som inte var där missade något.

Kanske 18 maj nästa gång?

Posted

Efter att kört ryssar och tyskar i köttkvarnen med inte mkt kvar och en lite oväntad utgång...

Betyder det att du vann? Såg ju ruggigt mörkt ut för dig när jag gick, men alla ryssar kanske bröt frivilligt? ;)

Posted

Japp, fick till en lyckad flankmanöver och till slut vågade mina fega tyskar sig in och kämpade ner kvn. I kombination med två snake eyes sista två faserna så hände det oväntade:)

Posted

Som när vi skulle fimpa av den där brutna 10-2:an med sina tre squads o den lilla råttan till 10-2 behagar gå berserk med hela plutonen