carlsson Posted April 10, 2019 Report Share Posted April 10, 2019 Äntligen! Efter många långa dystra nätter i det blå har vi äntligen landat och rullar nu ut förstärkningarna för att återigen arrangera ASL-dag på Armagedon! Vi kör igång kl 11. Denna gången håller vi till i Blå Rummet, då det samtidigt sker en Bolt Action-turnering i föreningens stora rum. För mer info, läs här: http://aslsweden.com/asl-dagar_i_boras.html Anmäl er gärna i förväg via P M, Mail, eller här i tråden. Välkommen! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Brain Posted April 10, 2019 Report Share Posted April 10, 2019 Jag vill skjuta med HIPade kanoner i RF! Jag kommer! 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JensTh Posted April 11, 2019 Report Share Posted April 11, 2019 Jag kommer. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bergwall Posted April 11, 2019 Report Share Posted April 11, 2019 Kommer 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
carlsson Posted April 27, 2019 Author Report Share Posted April 27, 2019 Tack till alla som kom på ASL-dagen! Det blev en trevlig tillställning med totalt sex deltagare. Vi ses! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JensTh Posted April 28, 2019 Report Share Posted April 28, 2019 Efter att kört ryssar och tyskar i köttkvarnen med inte mkt kvar och en lite oväntad utgång, så måste jag tacka alla boråsare och Mattias en mkt trevlig lördag. Ni som inte var där missade något.Kanske 18 maj nästa gång? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
carlsson Posted April 28, 2019 Author Report Share Posted April 28, 2019 Efter att kört ryssar och tyskar i köttkvarnen med inte mkt kvar och en lite oväntad utgång... Betyder det att du vann? Såg ju ruggigt mörkt ut för dig när jag gick, men alla ryssar kanske bröt frivilligt? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JensTh Posted April 28, 2019 Report Share Posted April 28, 2019 Japp, fick till en lyckad flankmanöver och till slut vågade mina fega tyskar sig in och kämpade ner kvn. I kombination med två snake eyes sista två faserna så hände det oväntade:) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
carlsson Posted April 28, 2019 Author Report Share Posted April 28, 2019 Fantastiskt! Det är ju därför man älskar det här spelet! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jerry Posted April 28, 2019 Report Share Posted April 28, 2019 eller måste äta valium i en vecka efteråt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jerry Posted April 28, 2019 Report Share Posted April 28, 2019 Som när vi skulle fimpa av den där brutna 10-2:an med sina tre squads o den lilla råttan till 10-2 behagar gå berserk med hela plutonen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JensTh Posted April 28, 2019 Report Share Posted April 28, 2019 Så sant. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts