Wes Posted January 14, 2016 Report Share Posted January 14, 2016 (edited) Beyond Valor går att köpa igen. Ligger ute på MMPs sida.😀 Edited January 14, 2016 by Wes Link to comment Share on other sites More sharing options...
B-E Karlsson Posted January 14, 2016 Report Share Posted January 14, 2016 Tänkte kolla om någon visste om man borde köpe ett ex. Jag har BV version 1 och 2 utan Red Barricades. Finns det något i nya tryckningen som gör det till ett måsteköp?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wes Posted January 14, 2016 Author Report Share Posted January 14, 2016 En Samantha Fox DC Hero. Link to comment Share on other sites More sharing options...
B-E Karlsson Posted January 14, 2016 Report Share Posted January 14, 2016 Då blir det ett köp så klart! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wes Posted January 14, 2016 Author Report Share Posted January 14, 2016 Jag vill åt nya fräscha blippar och kartorna. de nya blipparna ska jag ha till VotG och FB scenarion. RB med gamla blippar Link to comment Share on other sites More sharing options...
carlsson Posted January 15, 2016 Report Share Posted January 15, 2016 Jag har beställt en bunt till Trojan Games också. Link to comment Share on other sites More sharing options...
B-E Karlsson Posted January 15, 2016 Report Share Posted January 15, 2016 Är det skillnad på fonter, bilder och liknande på de nya plupparna?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Klas Malmström Posted January 15, 2016 Report Share Posted January 15, 2016 Tror inte det. Men alla är uppsnyggade map justering av diverse saker - t.ex. var en unarmored stjärnor feljusterade på den första tryckningen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts