Martin Svärd Posted August 13, 2004 Report Posted August 13, 2004 Bara för att kolla vad alla tycker i frågan...
carlsson Posted August 13, 2004 Report Posted August 13, 2004 När man lägger ut en poll, är det alltid bra att ha med ett neutral alternativt. Själv spelar det mig nämligen ingen roll. 1-12 är bra.
tobias Posted August 13, 2004 Report Posted August 13, 2004 Håller med carlsson, spelar ingen roll, men de bör givetvis hålla en tillräckligt hög standard. Får man ihop 12 bra scenarion till varje nummer så kör på.
Martin Svärd Posted August 13, 2004 Author Report Posted August 13, 2004 Sorry, tog för givet att man bara rösta om man har en åsikt i frågan. Så, är man neutral i frågan så rösta inte! Jag inser också att jag kanske inte var tydlig nog i frågan. Alltså, hur många scenarion som man anser vara rimligt! Där rimligt liksom har fokus.
Commissar Piotr Posted August 13, 2004 Report Posted August 13, 2004 Hej Flickor Som många personligheter före mig har påpekat så är ju 80% rimligt, frågan är bara 80% av vad ?
Maglica Posted July 25, 2005 Report Posted July 25, 2005 Händer det något med fansinet eller har det gått in i en dvala? /Robert
Commissar Piotr Posted July 25, 2005 Report Posted July 25, 2005 Hej Grabbar Projektet logger för närvarande i dvala då det tycks som att alltför få personer har något intresse av att bidra med arbeten, i vart fall har jag inte fått någon respons på vad folk kan tänka sig att göra för att få det hela att fungera.Om det finns intresse och folk har saker de skulle vilja bidra med så är det bara att höra av sig.Min mail-adress nuförtiden är peter.rogneholt@home.se
Maglica Posted July 25, 2005 Report Posted July 25, 2005 Hej Grabbar Projektet logger för närvarande i dvala då det tycks som att alltför få personer har något intresse av att bidra med arbeten, i vart fall har jag inte fått någon respons på vad folk kan tänka sig att göra för att få det hela att fungera.Om det finns intresse och folk har saker de skulle vilja bidra med så är det bara att höra av sig.Min mail-adress nuförtiden är peter.rogneholt@home.se<{POST_SNAPBACK}> Var det inte rätt många som anmälde sig som frivilliga att bidra förra gången det ville sig? Personligen tror jag att rätt väg är att begränsa omfattningen och att inte låte ens egna ambition/önskan skena ivär orimligt (ofta är ju viljan starkare än förmågan). Tyvärr är det enda jag kan bidra med denna typ av (tvivelaktiga) visdomsord. Alltså hellre ett Svenkt Fanzine a 4 sidor med ett scenario än inget alls. Gärna i pdf format för att kunna skippa tryckning och förenkla distribution. För ingen tror väl att man kan göra pengar på detta?
Commissar Piotr Posted July 25, 2005 Report Posted July 25, 2005 Hej Grabbar Håller med och det är inte tal om någon tryckning, pdf är det som gäller om det skall bli något.Vad som behövs är intressanta artiklar eller recensioner av turneringar och publikatoner, vad det vara månde som folk kommit över.Trots allt så är ju alla åsikter korrekta men det känns lite som att man gärna skulle vilja ha ett fansin så länge man själv inte behöver göra något för att få det.
Maglica Posted July 26, 2005 Report Posted July 26, 2005 Trots allt så är ju alla åsikter korrekta men det känns lite som att man gärna skulle vilja ha ett fansin så länge man själv inte behöver göra något för att få det.<{POST_SNAPBACK}> Lite så är det nog ...
Recommended Posts