CTABKA Posted December 22, 2012 Report Share Posted December 22, 2012 Hej, Söker version av Red Barricades kartan som var den första från Avalon Hill, betalar 600 kr för den om den är i hyfsat skick(porto och skyddande kuvert som RB kartan läggs i står du som säljare för, bör gå på 30-40 kr). Om det är den från MMP så är jag ej intresserad, se Turn Record Chart, den från MMP har hexlinjerna som är dragna rakt över rutorna 1-8, plus att den är mörkare. Spelar för tillfället två kampanjer samtidigt och gillar den första versionen bättre än den andrautav estetiska skäl , spelbarheten är det ingen skillnad på. Så om du har båda versionerna kan du tänkaöver om du vill sälja den ena (dvs den första versionen). Hälsningar Melvin Falk Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peyre Posted December 23, 2012 Report Share Posted December 23, 2012 Hej, Söker version av Red Barricades kartan som var den första från Avalon Hill, betalar 600 kr för den om den är i hyfsat skick(porto och skyddande kuvert som RB kartan läggs i står du som säljare för, bör gå på 30-40 kr). Om det är den från MMP så är jag ej intresserad, se Turn Record Chart, den från MMP har hexlinjerna som är dragna rakt över rutorna 1-8, plus att den är mörkare. Spelar för tillfället två kampanjer samtidigt och gillar den första versionen bättre än den andrautav estetiska skäl , spelbarheten är det ingen skillnad på. Så om du har båda versionerna kan du tänkaöver om du vill sälja den ena (dvs den första versionen). Hälsningar Melvin Falk Vad är det här för lyxproblem? Har knappt tid att sitta på en stol i fem minuter innan en unge gapar om både det ena eller andra. Skulle sälja min själ till djävulen om jag bara fick spela igenom ett popcorn-scenario:-) 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
CTABKA Posted December 24, 2012 Author Report Share Posted December 24, 2012 Vad är det här för lyxproblem? Har knappt tid att sitta på en stol i fem minuter innan en unge gapar om både det ena eller andra. Skulle sälja min själ till djävulen om jag bara fick spela igenom ett popcorn-scenario:-)Du får ditt lystmäte på annandag jul, vad sägs om ON1 At The Very Beginning bättre popcorn finns nog ej om man bortser från Puma Prowls. Link to comment Share on other sites More sharing options...
CTABKA Posted December 24, 2012 Author Report Share Posted December 24, 2012 Om vi ej hinner spela klart 4-turns-scenariot ON1 så har jag plats att ställa undan det till nästa gång, till turn två ska vi väl hinna innan du måste vända kosan hem Link to comment Share on other sites More sharing options...
CTABKA Posted January 3, 2013 Author Report Share Posted January 3, 2013 Hittat en säljare den är på väg per post nu Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fiedler Posted January 20, 2013 Report Share Posted January 20, 2013 Hittat en säljare den är på väg per post nu Melvin! Vad är detta?! http://forums.gamesquad.com/showthread.php?110802-Ethics-amp-Melvin-Falk Hoppas ni löser missförståndet snabbt. Har man lovat pengar är det som gäller anser jag. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ON TOP ASL Posted February 28, 2013 Report Share Posted February 28, 2013 Bra att det löste sig med "fadäsen". Du får ditt lystmäte på annandag jul, vad sägs om ON1 At The Very Beginning bättre popcorn finns nog ej om man bortser från Puma Prowls. Ja, det var ju det som var meningen, start ON1 "popcorn" i ON-serien och avslut med beach-landing och PTO! ->NOT. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts