Bergwall Posted August 31, 2009 Report Posted August 31, 2009 Här kommer en ritning på mitt tärningstorn.Den är ritat på mm-papper och måttsatt Material som behövsTrälim4 pistoltvingar (finns på biltema för 20 sek/styck)geringssåg för att såga fasta vinklar (finns också på biltema för 200 sek/styck)knivHyvlad björk8x20 hyvlad solid björk8x42 hyvlad solid björk8x90 hyvlad solid björksandpapperlack för ytbehandling.skinn eller hobbygummi att limma på dom ytor som tärningen studsar på(finns på Panduro) jag har använt skinn Lycka till.Det tar cirka 3-4 timmar/torn inklusive lackning 3 gånger//Mattias
Seldrim Posted August 31, 2009 Report Posted August 31, 2009 Hmm... Jag hittar inga filer med ritningarna. Är de uppladdade någon annanstans? /Andreas
Bergwall Posted August 31, 2009 Author Report Posted August 31, 2009 Andreas - kan inte lägga in .jpg? Hur gör jag? /Mattias
Bergwall Posted August 31, 2009 Author Report Posted August 31, 2009 Kunde attacha .ppt men inte jpeg? //Mattiasdicetower.ppt
Seldrim Posted August 31, 2009 Report Posted August 31, 2009 Tack Mattias för ritningen! Jag slängde ihop en pdf för att kunna skriva ut ritningen. Jag kan ju lika gärna slänga upp den här också. /Andreas Ldicetower.pdf
carlsson Posted September 1, 2009 Report Posted September 1, 2009 Testar .jpg... Funkar bara med vissa filer märker jag. Jag kollar på detta.
Bergwall Posted September 1, 2009 Author Report Posted September 1, 2009 testade .gif - funkade inte heller. Microsoft conspiracy att .ppt bara funkar?
Recommended Posts