Miles Posted January 9, 2009 Report Posted January 9, 2009 Hallåjj! Efter en del surfande och spananade har jag blivit intresserad av konfliktspel och då ASL i synnerhet. Är ju helt grön på området och undrar nu om det finns spelare i Kalmar med omnejd som är villiga att lära upp en gröngöling. Eller har ni andra tips?
Klas Malmström Posted January 9, 2009 Report Posted January 9, 2009 Hallåjj! Efter en del surfande och spananade har jag blivit intresserad av konfliktspel och då ASL i synnerhet. Är ju helt grön på området och undrar nu om det finns spelare i Kalmar med omnejd som är villiga att lära upp en gröngöling. Eller har ni andra tips?Hittar du ingen lokal förmåga kan du alltid test att spela via VASL - www.vasl.org.Och/eller kom till Stockholms-turneringen i maj.
Jerry Posted January 10, 2009 Report Posted January 10, 2009 Hallåjj! Efter en del surfande och spananade har jag blivit intresserad av konfliktspel och då ASL i synnerhet. Är ju helt grön på området och undrar nu om det finns spelare i Kalmar med omnejd som är villiga att lära upp en gröngöling. Eller har ni andra tips? HejJag känner en del spelare i Nybro som spelar regelbundet jag lärde upp dem på asl förra våren vet ej om de har fortsatt på asl spåret men de spelar varje vecka främst tror jag det är miniatyrer typ "flames of war"o har en bra lokal i centrala nybro mejla mig så skall du få tel nr till en av dessa killar jerry
Göran Posted January 15, 2009 Report Posted January 15, 2009 Kom till karlshamn vi spelar varje måndag det är bara 15 mil + hem
micke44 Posted March 5, 2010 Report Posted March 5, 2010 Vem vill spela med mig ?Bor i sydöstra hörnet av småland (söderåkra) micke
carlsson Posted March 8, 2010 Report Posted March 8, 2010 Vem vill spela med mig ?Bor i sydöstra hörnet av småland (söderåkra) micke Nu vet jag inte om Miles är aktiv, men det är ju bara drygt tre mil till Kalmar. Kanske ska du droppa honom ett PM? Om inte annat borde det finnas flera spelare i Kalmar, känns det som....? Rekommendera också att komma till turneringen i Stockholm i Maj. Allt från nybörjare till veteraner - och alla är vi lika glada för fler spelare!
micke44 Posted March 9, 2010 Report Posted March 9, 2010 Nu vet jag inte om Miles är aktiv, men det är ju bara drygt tre mil till Kalmar. Kanske ska du droppa honom ett PM? Om inte annat borde det finnas flera spelare i Kalmar, känns det som....? Rekommendera också att komma till turneringen i Stockholm i Maj. Allt från nybörjare till veteraner - och alla är vi lika glada för fler spelare! Jag tar gärna emot spelare i kalmar, be dom höra av sig till mig.tel.0486-10240el. 070-5546824
Recommended Posts