Jump to content

Vilken bricka hör till vilket ark?


carlsson

Recommended Posts

Jag söker efter Fortification-brickor, de ska väl följa med i BV?

 

Hur vet man vilka brickor som hör vart? Har letat efter kapitel N på nätet men kan inte återfinna det...

 

:huh:

En bra sida som brukar ha bilder på det mesta vad det gäller innehåll är www.boardgamegeek.com.

Link to comment
Share on other sites

Det finns fel i ASL Armory filerna dock.

Antalet fel är sannolikt ganska få till antalet, och om man rapporterar in fel så rättas de till nästa utgåva. Jag har iallafall haft stor hjälp av den filen. (Jag försökte bifoga den eller lägga upp den i filarkivet men inget lyckades)

Link to comment
Share on other sites

Antalet fel är sannolikt ganska få till antalet, och om man rapporterar in fel så rättas de till nästa utgåva. Jag har iallafall haft stor hjälp av den filen. (Jag försökte bifoga den eller lägga upp den i filarkivet men inget lyckades)

Jag har hjälp honom (Reid) med en hel del felaktighet och jag har ytterligare som jag inte har rapporterat till honom ännu.

Jag skulle säga att antalet är lite mer än få - få är ju i och för sig relativt.

 

Det är synd att han inte sätter ett versionsnummer på varje individuell fil dock, lättare att hålla koll på om man tittar i den senaste då.

Link to comment
Share on other sites

Har ett svagt minne att MMP nämnde att det saknades just det arket i Ziplock versionen dom sålde.

Det var endast ett drygt femtiotal som hade med det tredje arket med fortification markers, vilket de hade också hade skrivit på hemsidan. Däremot fick man med dubbla upplagor av de andra två counterssheets som tillhör.

Link to comment
Share on other sites

Just dom.

 

Ah, okej. Vad dumt att man inte fick med såna då när man beställde RB Ziplock-paketet i julas....! <_<

 

Tack för svaret!

 

De kom i Beyond Valour 2nd Edition 99´

- de var faktiskt snyggare än de som kom i Red Barr. modulen från 89`

+ att källar-brickorna var snyggare.

 

Annars var de flesta brickor av dålig kvalitet jämfört med de fråm BV 86´

 

Påsen med föråldrade brickor har inte brännts ännu men du kan få ett tjog med

slitna fortified location counters - annars löser det väl sig när VotG kommer...

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...