carlsson Posted April 26 Report Share Posted April 26 Efter att ha varit på utflykt tillbaka till staterna och jag har behövt betala dubbel frakt så är nu TotR äntligen på lager! Påbörjar utskick av era beställningar snarast, och för er som ska till Rimforsa så tar jag med ordern dit. 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
CTABKA Posted April 26 Report Share Posted April 26 Return of The Reich 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
ago Posted April 26 Report Share Posted April 26 Ta gärna med ett till mig, även om jag inte beställt något ex. Anders 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
CTABKA Posted May 2 Report Share Posted May 2 Öppnat upp boxen. klippt alla brickor som är av bra kvalitet mkt bättre blir det ej, tyvärr inga tyska concealment brickor ingår (dvs den bricka i system som slits ut mest) 4 snygga kartor samt nio A4 ark med overlays, jag kopiera upp dem (klipper aldrig ut orginal, används endast som blue-prints). 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
CTABKA Posted May 2 Report Share Posted May 2 17 scenarios: one 1941 Germ-Russ one 1942 Germ-Russ one 1944 Germ-Amer/British two 1945 Germ-Amer twelve 1945 Eastfront SSR card for the scenarios. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts