ON TOP ASL Posted March 22, 2006 Report Posted March 22, 2006 (edited) Den första turneringen startar April 1 - 2006 VASL Sweden Forum Championships #1 Ta chansen att bli den första vinnaren och få ära och berömmelse utan like. Edited November 1, 2006 by ON TOP ASL
ON TOP ASL Posted March 22, 2006 Author Report Posted March 22, 2006 Heja Janusz, bra att vi får "rävarna med på det här"!:-)
ON TOP ASL Posted March 22, 2006 Author Report Posted March 22, 2006 För oss fotbollsspelare blir ju förkortningen naturligtvis.VASL SWEDEN FC Med detta gäng kankse ngt liknande Glenns, FCZ på TV3?
ON TOP ASL Posted March 22, 2006 Author Report Posted March 22, 2006 Om man är snäll kan man säga att rekryteringen går aningen långsammare än till en WEB-poker turnering med 15.000$ i premie.
Commissar Piotr Posted March 22, 2006 Report Posted March 22, 2006 Hej Grabbar Än så länge har jag varit exakt lika snabb som till en webb-poker turnering med 15.000.000.000.000.000$ i potten.Vill dock påpeka att jag är mer intresserad av att spel där man måste kunna något för att vinna, alltså fortsätter jag att hålla ögonen på den här tråden och fortsätter att se ner på de som ägnar sig åt poker.
ON TOP ASL Posted March 23, 2006 Author Report Posted March 23, 2006 TJOHOOOOOO 4 st anmälda, då blir det turnerning.Glömde jag skriva att jag ordnat pris från MMP? eller....
Olsson Posted March 23, 2006 Report Posted March 23, 2006 Vet vi något om hur spridd användningen av VASL är här på forumet. Procentuellt sett av våra 177 forummedlemmar ?
ON TOP ASL Posted March 24, 2006 Author Report Posted March 24, 2006 (edited) 5 st 'brave' hittills!OlssonjankenJanuszJagGoose (efter lite betänketid) Ni ska ju bara veta att jag (min vana trogen) kommer undvika allt ftf-spel mot er andra, så chansen för Maglica, Thuring, Malmström etc att någonsin få en vinst mot mig är nog att anmäla sig till turneringen. Lobbing Lobbing... Edited March 24, 2006 by ON TOP ASL
Goose Posted March 24, 2006 Report Posted March 24, 2006 Redan nu vill jag säga att startfältet ser tufft ut för mig som newbie, att möta sådana storheter. Men jag gör det för konsten...
ON TOP ASL Posted March 28, 2006 Author Report Posted March 28, 2006 Redan nu vill jag säga att startfältet ser tufft ut för mig som newbie, att möta sådana storheter. Men jag gör det för konsten...BRA! Friskt vågat, hälf....... Anmälda deltagare hittills:ApanCarlssonON TOP ASLJanuszGooseJanken_64Olsson
carlsson Posted March 28, 2006 Report Posted March 28, 2006 Som sagt, om nån hinner bygga en simpel VASL startinstruktion så kan jag säkert lura in två eller tre till...
ruts Posted March 28, 2006 Report Posted March 28, 2006 (edited) Jag väntar nog till nästa omgång, så hinner jag läsa upp mig på reglerna och ta en titt på hur VASL fungerar först. Har ju ett par dagars betänketid kvar, så vi får se. Edited March 28, 2006 by ruts
Commissar Piotr Posted April 3, 2006 Report Posted April 3, 2006 Hej GrabbarJag såg Ohlsson spela på VASL idag, vad var det ni spelade och hur gick det?
ON TOP ASL Posted April 4, 2006 Author Report Posted April 4, 2006 Bra, då har vi fått lite mer ASL swe forum folk på VASL redan.Själv så ska inom sinom tid logga på och krossa Carlsson. Piss off Käjk.
Commissar Piotr Posted April 4, 2006 Report Posted April 4, 2006 Hej Grabbar Janken_64 och Commissar Piotr kommer att ge sig i luven på varandra under påskveckan i DB 040, Riding the Coattails.
ON TOP ASL Posted April 5, 2006 Author Report Posted April 5, 2006 Go Janken Go! Sorry Peter, måste ju naturligtvis peppa "under dogs" här. Kul, jag kommer säkert att titta till lite.
Commissar Piotr Posted April 5, 2006 Report Posted April 5, 2006 Hej Grabbar Vadå underdogs?Jag är skitnervös, ska försvara mig med en hästdragen vagn med en luftvärnskulspruta på.Kan det bli värre?
ON TOP ASL Posted April 5, 2006 Author Report Posted April 5, 2006 Kan det bli värre?Nej. Go Janken Go!
carlsson Posted April 6, 2006 Report Posted April 6, 2006 Jag vet... Bollen rullar långsamt men säkert mot Jupiter.
Commissar Piotr Posted April 10, 2006 Report Posted April 10, 2006 Hej Grabbar Janken_64 och Commissar Piotr spelar på VASL på torsdag kl 17.00.Scenariot är DB 040 Riding the Coattails.
Goose Posted April 11, 2006 Report Posted April 11, 2006 Kanon!! Då är det bara att korka upp rödvinet och plocka fram tilltugget. Kommer ni använda Teamspeak eller Skype? I så fall, finns det då möjlighet att lyssna? BTW - Janusz, den berömda bollen ligger hos dig. Kom med ett roligt scenario..
Commissar Piotr Posted April 12, 2006 Report Posted April 12, 2006 Hej Grabbar Är ni inte läskunniga på engelska? Hur har ni då kunnat lära er spelet?
carlsson Posted April 12, 2006 Report Posted April 12, 2006 Hej Grabbar Är ni inte läskunniga på engelska? Hur har ni då kunnat lära er spelet? Förstår inte riktigt vad du menar?
Janusz Posted April 12, 2006 Report Posted April 12, 2006 Förstår inte riktigt vad du menar? Peter är en motståndare av VASL på svenska, och (förmodar jag) även ljudöverföringspragram. Han är, så att säga, Hardcore, eller kanske snarare Old school. Janusz
Commissar Piotr Posted April 12, 2006 Report Posted April 12, 2006 Hej Grabbar Jag är inte motståndare till VASL på svenska men VASL tycks ha problem att skriva skandinaviska tecken men tydligen bara ibland. Blir svårt att göra sig förstådd. Vad gäller Teamspeak och Skype är jag inte heller mot detta men alla (inklusive mig) har inte tillgång till mikrofon och då blir det ju svårt naturligtvis. Vad jag i övrigt menade med min förra post förstår jag inte själv heller men det är väl ganska typiskt mig. Är jag hardcore eller old school? Jag skulle nog själv säga både och. Icke att förglömma så är jag även en rojalistisk konservativ reaktionär.
Janusz Posted April 12, 2006 Report Posted April 12, 2006 Då ber jag om ursäkt ifall jag tolkat Peter felaktigt.Janusz
Recommended Posts