Jump to content

ASO - Aftermath


ON TOP ASL

Recommended Posts

Hej !

 

Då var ASO avklarat, jag har rapporterat mina spelningar till ROAR så då behöver nedanstående inte skicka in resultat (så det inte blir dubbel bokföring).

 

134 Feb 24, 2006 Lend-Lease Attack J98 Russian Won Dagerhall, Matts

133 Feb 24, 2006 The Badger's Breath SP123 Canadian Lost Carlsson, Andreas

136 Feb 25, 2006 Cracking Skulls HP14 Russian Lost Siemsen, Bo

135 Feb 25, 2006 Expelling the Guards SP124 German Won Davidsson, Tomas

137 Feb 26, 2006 Tiger's Whiskers SP130 Russian Won Simonsen, Lars

 

Riktigt kul som vanligt (även om det var lite splittat med OS-hockey hängande i bakhuvudet). Jag kommer garanterat tillbaka nästa år igen!

Link to comment
Share on other sites

När man har viktig RS, som sniper mot ledarstack, MÅSTE man slå en tärning i taget. Det går nästan lika snabbt som att försöka reda ut vilken av fyra tärningar som är vilken, men ökar spänningen massor.

janusz

Link to comment
Share on other sites

Ja, det var väldigt trevligt att få stryk av "nya" motståndare, inte bara av de gamla vanliga ...

 

När jag och Ola spelade trodde jag länge att det där med att slå tärningarna en och en bara berodde på att han hade glömt sin tärningsmugg. Efter någon timmes spelande så erbjöd jag honom att låna min. Han såg lite konstig ut, och det var först efter ett par slag med min mugg som sanningen kröp fram.

Och då först kom jag ihåg debatten på forumet.

Men vi hade jäkligt kul. Ja, det var väl möjligen scenariot vi spelade (J98) som var en riktig "dog", men annars så ...

 

:D

 

Matts

Link to comment
Share on other sites

Ja då är man tebax i vardagen igen, kan inte säga annat än att man redan saknar kulsprutesmattret och krutröken.

 

Fortfarande många av turnerings-veteranerna som man inte har fått äran att spela mot, jag hoppas på ändring på det på turnerngarna framöver. :)

Link to comment
Share on other sites

Ja då är man tebax i vardagen igen, kan inte säga annat än att man redan saknar kulsprutesmattret och krutröken.

 

Fortfarande många av turnerings-veteranerna som man inte har fått äran att spela mot, jag hoppas på ändring på det på turnerngarna framöver. :)

Dina precisions tärningar som min motståndare lånade i sista matchen har landat hos Robert. Han tackade! Jag med, dom "fixade" minst två av hans ledare på wound dr's!! :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Dina precisions tärningar som min motståndare lånade i sista matchen har landat hos Robert. Han tackade! Jag med, dom "fixade" minst två av hans ledare på wound dr's!! :rolleyes:

Det var så lite så...jag plockade fram dom som var klistrade på ettan istället för sexan... ;)

 

 

Robert: Kan du plocka med de saknade till GothCon?

Link to comment
Share on other sites

Jag vill också passa på att tacka alla för ett riktigt kul event!

 

Fyra av fem spelare jag mötte hade jag inte spelat mot förrut. Den femte var Michael Hastrup själv, och honom har jag bara spelat mot en gång förrut. Så för mig var det en riktig höjdare.

 

Efter att fått bärhjälp av Patrik hela helgen har jag insett att jag måste minska packningen till nästa år. Rejält!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...