Jerry Posted July 27, 2022 Report Share Posted July 27, 2022 Spelade två partier av detta scenario idag startade 08:00 o slutade 23:00 Ingen replay, men nog ett av (om inte det bästa) scenario jag spelat, visserligen 2 raka förluster men sista partiet räknar jag inte som förlust, han dicade ut mig i slutet. Bara så ni vet (offerkofta) Ett ypperligt scenario ⭐⭐⭐⭐⭐ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
carlsson Posted July 28, 2022 Report Share Posted July 28, 2022 Du menar DASL1 Guryev's Headquarters som jag ratade för ett tag sen? Kul vad olika man kan uppfatta saker och ting... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jerry Posted July 31, 2022 Author Report Share Posted July 31, 2022 Har missat att du dissade detta …..😳 ja det var som tusan …… jo vi gillade det båda två, men när jag kollade på det första gången så trodde jag att det var katastrofalt trist o dåligt. Jag höll dock på att rage-kvitta, när hans tredje kast på en mc3 lyckades, och hans 6+3 attack mot mitt ksp-näste bröt o skadade samtliga tre hs o min 9-1:a, o innan dess när hans tyska krypskytt (SAN 3) pinnade o bröt två squads som just skulle göra en kritisk advance men o andra sidan hade jag mega-tur på mina reinforcement-kast , dock hjälpte det inte 😡 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts