Jerry Posted December 25, 2021 Report Share Posted December 25, 2021 God fortsättning alla spelare en liten fråga bara…..: är det någon som testat detta spel …?? Skriv I så fall gärna ett litet intryck , tack Link to comment Share on other sites More sharing options...
Klas Malmström Posted December 26, 2021 Report Share Posted December 26, 2021 Inte testat, avser ej att köpa. Det jag har läst är att vissa ansåg att kartorna var väldigt tunna. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jerry Posted December 26, 2021 Author Report Share Posted December 26, 2021 japp läste det också, i övrigt tycker jag det ser intressant ut... missade ju tåget, nu får man betala dyrt på begagnatmarknaden..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Klas Malmström Posted December 27, 2021 Report Share Posted December 27, 2021 Själv köper jag inga tredje-parts ASL produkter längre....... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fiedler Posted December 27, 2021 Report Share Posted December 27, 2021 On 12/26/2021 at 10:31 AM, Klas Malmström said: Inte testat, avser ej att köpa. Det jag har läst är att vissa ansåg att kartorna var väldigt tunna. Jag har köpt och produkten ger ett gott intryck dock var kartorna i toalettpapperskvalite. Kommer att säljas utan att spelas. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Klas Malmström Posted December 28, 2021 Report Share Posted December 28, 2021 7 hours ago, Fiedler said: Jag har köpt och produkten ger ett gott intryck dock var kartorna i toalettpapperskvalite. Kommer att säljas utan att spelas. Eller spara tills nästa gång det blir mass-hysteri i landet och alla börja "hord:a" toapapper igen - då har du redan. 🙂 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fiedler Posted December 28, 2021 Report Share Posted December 28, 2021 🙂 Sjukt kul Klas! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts