Commissar Piotr 1 Posted February 23 Report Share Posted February 23 (edited) Hej på er!Jag har startat en Discordkanal där vi föröker köra lite regelquiz, möjlighet att ställa frågor och naturligtvis lägger vi upp AARs på de partier vi kör.Alla som tycker att det låter intressant är välkomna att hänga på.Discorden kan naturligtvis också användas till att hitta svenska motståndare och användas för att samtala under ett parti. https://discord.gg/FJhrk6Es Edited February 23 by carlsson 1 Quote Link to post Share on other sites
Stef 14 Posted February 26 Report Share Posted February 26 Hej! Försökte koppla upp mig men fick ett felmeddelande "Invite Invalid".... Quote Link to post Share on other sites
Erik 12 Posted March 3 Report Share Posted March 3 Samma här. Quote Link to post Share on other sites
Maglica 26 Posted March 3 Report Share Posted March 3 Jag tror att en inbjudan till kanaler går ut ganska fort. Quote Link to post Share on other sites
Commissar Piotr 1 Posted April 3 Author Report Share Posted April 3 Skicka ett privat meddelande till mig så bjuder jag in er. Inbjudan tar slut efter 7 dagar. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts