carlsson Posted January 8, 2018 Report Posted January 8, 2018 Vissa priser är ju lite höga då det är första versionen, men är man sugen så:https://www.blocket.se/gavleborg/Bradspel_strategi_Advanced_Squad_Leader_ASL_77217004.htm?aw=1 1
Brain Posted January 8, 2018 Report Posted January 8, 2018 Gud vad jag hatar annonser som lägger upp en bild på 6 artiklar, lågt pris och sedan har separata priser på varje artikel i beskrivningen. Verkar vara en trend att göra så på blocket 1
Megaloman Posted January 9, 2018 Report Posted January 9, 2018 Å andra sidan kan du nästan alltid pruta på Blocket, det verkar också vara en outtalad regel. Är det inte ett ganska bra pris för Pegasus Bridge?
carlsson Posted January 9, 2018 Author Report Posted January 9, 2018 Jo, PB känns väl som det enda som är okej prisnivå på.Regelboken plus Yanks är fett överprisade (regelbok v1 har jag över om någon vill ha). Allt är v1, så halva priset skulle jag vilja påstå är ett okej pris. 1
B-E Karlsson Posted January 9, 2018 Report Posted January 9, 2018 Jo, PB känns väl som det enda som är okej prisnivå på.Regelboken plus Yanks är fett överprisade (regelbok v1 har jag över om någon vill ha). Allt är v1, så halva priset skulle jag vilja påstå är ett okej pris. Håller med. Känns dyrt. Endast Pegasus känns ok.
Recommended Posts