B-E Karlsson Posted February 15, 2016 Report Share Posted February 15, 2016 Det börjar ta sig att storma fram mot VC byggnaden men jag har stött på rökig patrull. Situation är som följande. Jag har en FT i U1 som desperat vill alla ryssar i V0 men all jäkla rök är i vägen för LOS. Eller? Som jag läser det så blandas bara CX och hindrance in i ett skott från en flamethrower. Bara där har jag +6 på skottet vilket i normala fall borde blocka LOS. Men räknas CX in ekvationen om man pratar hindarence och ingen LOS?? Hoppas att ni fattar vad jag menar. Enkelt sagt räknas CX in ekvationen om man slår i +6 taket för godkänd LOS? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Klas Malmström Posted February 15, 2016 Report Share Posted February 15, 2016 Nej, CX speler ingen roll för huruvida det finns LOS eller inte. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
B-E Karlsson Posted February 15, 2016 Author Report Share Posted February 15, 2016 tackar !! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts