Jump to content

Action Pack 7 och Journal 9


Martin Svärd

Recommended Posts

Hallå!

 

Har just fått Action Pack 7 och Journal 9. Mäkta imponerande. Här kommer några korta kommentarer.

 

AP7 tre kartor ritade av Charlie Kibler. Ser riktigt bra ut. Scenariona i AP7 och J9 ser intressanta ut. Tyvärr är scenariona i minikampanjen med U.S. Marines, det gör scenariona för mig nästan helt ointressanta.

 

/Martin

Link to comment
Share on other sites

AP7 tre kartor ritade av Charlie Kibler. Ser riktigt bra ut. Scenariona i AP7 och J9 ser intressanta ut. Tyvärr är scenariona i minikampanjen med U.S. Marines, det gör scenariona för mig nästan helt ointressanta.

 

 

...för att...?

...du har svårt med amerikanskan?

...du gillar inte muskulösa, amerikanska män?

...du tycker att USA är för kapitalistiska och vägrar av rent principiella skäl att spela med deras trupper?

...du har svårt för grönt?

 

;)

 

Jag tror jag vet att du inte gillar deras övermäktiga förmågor, eller hur? Jag ska inte säga nåt, jag tyckte själv det var tråkigt att spela med töntiga axelmaktstrupper som inte klarade av att hålla i ett gevär. Har dock ändrat mig i den frågan, men jag förstår vad du menar med att man inte gillar vissa enheter.

 

Skål!

Link to comment
Share on other sites

...för att...?

...du har svårt med amerikanskan?

...du gillar inte muskulösa, amerikanska män?

...du tycker att USA är för kapitalistiska och vägrar av rent principiella skäl att spela med deras trupper?

...du har svårt för grönt?

 

;)

 

Jag tror jag vet att du inte gillar deras övermäktiga förmågor, eller hur? Jag ska inte säga nåt, jag tyckte själv det var tråkigt att spela med töntiga axelmaktstrupper som inte klarade av att hålla i ett gevär. Har dock ändrat mig i den frågan, men jag förstår vad du menar med att man inte gillar vissa enheter.

 

Skål!

 

Skål? Har du redan börjat?

 

 

Carlsson - är det du eller jag som kör imorgon?

Link to comment
Share on other sites

Muahahahahahahaahaaa!

 

Ps. Jag sitter hos kund och dricker kaffe, går det inte skåla i det? ;) DS.

 

Rätt - skåla i kaffe funkar en torsdag. Ses imorgon!!

 

By the way - varför får alltid Martin dom nya grejorna först? Världen är orättvis. Min är fortfarande "Hold for Preorder".

Link to comment
Share on other sites

Rätt - skåla i kaffe funkar en torsdag. Ses imorgon!!

 

By the way - varför får alltid Martin dom nya grejorna först? Världen är orättvis. Min är fortfarande "Hold for Preorder".

 

Och mina ex är fortfarande "Hold because he's a reseller and they are at the bottom of the foodchain"... <_<

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...