Martin Svärd Posted May 27, 2008 Report Posted May 27, 2008 Hej! Undrar generellt om någon spelat något scenario från den senaste Le Franc Triour?Om så är fallet, var det ett bra/balanserat scenario? Någon som vet något om scenariodesignern Hughes Pauget? Han har designat dom flesta scenariona LFT#11.
ragngand Posted May 27, 2008 Report Posted May 27, 2008 Undrar generellt om någon spelat något scenario från den senaste Le Franc Triour?Om så är fallet, var det ett bra/balanserat scenario?Hejsan! Jag har endast spelat FT91, Ne pas Subir, vilket var ett både intressant och spännande scenario. I mina ögon tycks den balanserad, trots att jag förlorade.
Martin Svärd Posted May 27, 2008 Author Report Posted May 27, 2008 Bra! Jag sitter nämligen med två scenarion framför mig som jag funderar på om jag ska ta med mig till Örebro, varav det ena faktist är "Ne pas subir". Jag tar med det! Tack Robert!
Bergwall Posted May 27, 2008 Report Posted May 27, 2008 Spelade "FT94 here stands the legion" med robban.Kul & balanserat scenario. /Bergwall
Martin Svärd Posted May 27, 2008 Author Report Posted May 27, 2008 Själv har jag spelat "Das Untergang" med Erik. Scenariot var kul, kändes balanserat och hade ett suveränt scenarionamn.
Mattias Rönnblom Posted May 27, 2008 Report Posted May 27, 2008 Das Untergang är ju roligt på så sätt att det går till världshistorien som det första scenariot där det finns errata för scenarionamnet.
Martin Svärd Posted May 27, 2008 Author Report Posted May 27, 2008 Det finns ett scenario som heter "Soumussalmi Sandwich" - Suomussalmi felstavat! (det finns ett gäng fler fel i det scenariot)
Mattias Rönnblom Posted May 27, 2008 Report Posted May 27, 2008 Haha. OK. Då går det till världshistorien som det andra scenariot...
Maglica Posted May 28, 2008 Report Posted May 28, 2008 Haha. OK. Då går det till världshistorien som det andra scenariot... "Ghost of Napolean" då? Det finns nog en hel del om man verkligen letar.
Recommended Posts