Cpt. Hopper Posted January 12, 2007 Report Share Posted January 12, 2007 Tjena!Fick för ett litet tag sedan den senaste versionen av regelboken och har en liten fråga i anslutning till erratan. Hur gör ni för att fixa erratan? Ersättningssidor eller klipp och klistra? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mattias Rönnblom Posted January 12, 2007 Report Share Posted January 12, 2007 Jag har tatuerat in erratan på underarmarna (mellan IFT och OBA flowchart). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Klas Malmström Posted January 12, 2007 Report Share Posted January 12, 2007 Tjena!Fick för ett litet tag sedan den senaste versionen av regelboken och har en liten fråga i anslutning till erratan. Hur gör ni för att fixa erratan? Ersättningssidor eller klipp och klistra?Om jag minns korrekt så finns det endast ersättningsidor (PDF filer hos MMP) för den allra första erratan som kom. Jag har faktiskt inte organiserat erratan till 2nd Ed. ännu - men till 1st Ed så markerade jag på sidan (blyerts) att regeln hade errata och sedan hade jag sidor efter aktuellt kapitel där errata fanns. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Seldrim Posted January 12, 2007 Report Share Posted January 12, 2007 Hejsan! Jag skrev helt sonika ut sticky errata härifrån och satte mig med limstift och sax och påtade ett antal kvällar. Jäkligt jobbigt, men gött att ha fått avklarat. /Andreas Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts